نماینده موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان ایلام:

تدوین برش استانی مهر تا مهر با نگاه تحولی و توسعه محور برای تحقق اهداف صندوق

ایلام (پانا) - نماینده موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان ایلام از تدوین برش استانی برنامه جامع مهر تا مهر با نگاه تحولی و توسعه محور جهت تحقق اهداف صندوق ذخیره خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۰۸۵۱۳
لینک کوتاه کپی شد
تدوین برش استانی مهر تا مهر با نگاه تحولی و توسعه محور برای تحقق اهداف صندوق

جبار قبادبیگی با بیان این مطلب که تدوین برش استانی برنامه مهر تا مهر با نگاه تحولی و توسعه محور انجام گرفته اظهار کرد: این اقدام بر مبنای سیاست های اجرایی ابلاغ شده در محورهایی از جمله افزایش نفوذ شاغلین غیرعضو، جذب نیروهای جدیدالورود، افزایش سهم الشرکه از ٣ درصد فعلی به ۵ درصد، کاهش اعضای انصرافی و استمرار عضویت بازنشستگان تهیه شده و در ۲۴ محور عملیاتی اجرایی تدوین و مبنای فعالیت نمایندگی استان خواهد بود.

وی افزود: برش استانی برنامه متاثر از کاربست برنامه مهر تا مهر بوده و مبتتی بر ماموریت های بالادستی و وظایف تصریح شده در برنامه ابلاغی شرکت فرآیند نوین تدوین و وظایف استانی تحقق آن نیز بصورت نظام مند و متناسب با مزیت های استان ترسیم شده است.

نماینده شرکت فرآیند نوین فرهنگیان ایلام در بخش دیگر سخنان خود ضمن قدردانی از همکاری ها و تلاش مدیران و اعضای کارگروه های صندوق ذخیره فرهنگیان در شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان تاکید کرد: بر اساس بخشنامه ابلاغی مدیرکل آموزش و پرورش استان و اهتمام در اجرای مصوبات کارگروه استانی، ضرورت افزایش حق عضویت همکاران به ٣تا ۵ درصد، جذب نیروهای جدیدالاستخدام در دستور کار لحاظ و در این راستا اطلاع رسانی لازم صورت گیرد.

وی با تبریک بهار تعلیم و تربیت و عرض خوش آمد به همه معلمان و تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت فعالیت ها و اقدامات تحولی موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان را امیدبخش دانست و از صندوق ذخیره فرهنگیان بعنوان سرمایه آینده اعضا یاد کرد و بر ضرورت تشریح توفیقات و کارکردهای صندوق برای همکاران و نیز تسهیل گری در عضویت فرهنگیان و افزایش حق عضویت آنان تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار