مدیر آموزشگاه شهدای انقلاب ناحیه یک بهارستان: 

تغییر ساختار مدیریت مدرسه، از جمله اهداف سال تحصیلی جدید است

بهارستان یک (پانا) - مدیر آموزشگاه شهدای انقلاب در حاشیه جشن شکوفه ها، تغییر ساختار مدیریت مدرسه را از جمله اهداف سال تحصیلی جدید خواند.

کد مطلب: ۱۴۰۵۳۸۷
لینک کوتاه کپی شد
تغییر ساختار مدیریت مدرسه، از جمله اهداف سال تحصیلی جدید است

جشن شکوفه‌ها در مدرسه شهدای انقلاب ناحیه یک بهارستان به همت کادر این مدرسه و با حضور مدیر، معاونین و دانش‌آموزان مدرسه شهدای انقلاب برگزار شد.

اشرف لطفی، مدیر آموزشگاه شهدای انقلاب ضمن اشاره به توانمند‌سازی مدیران خاطرنشان کرد: همانطور که معلمان نیازمند ارتقا شغلی هستند، مدیران نیز نیازمند به این بروزرسانی‌ها هستند؛ اگر مدیران طبق روش‌های سنتی عمل کنند نمی‌توانند جوابگو نیاز دانش‌آموز و فضای آموزشی باشند و نیاز است که شیوه‌های مدیریتی تغییر کند، بطوریکه از جمله اهداف مدنظر در سال تحصیلی جدید تغییر ساختار مدیریت است.

وی در خصوص تاثیر معلمان بر دانش‌آموزان عنوان کرد: مدرسه خانه دوم و معلمان مادر دوم دانش‌آموزان هستند، و معلمان مقاطع ابتدایی تاثیر بیشتر و بهتری بر روی نحوه رفتار، گفتار و پوشش دانش‌آموزان دارند، در این سن دانش‌آموزان پذیرای ویژگی‌های اطرافیان هستند و ما بایستی بر ویژگی‌های مختلف معلمان نظارت کنیم و تنها بر آموزش متکی نباشیم.

لطفی ضمن اشاره به انتقادپذیری کادر مدارس عنوان کرد: مدیر، معاونان و معلمان یک مدرسه، باید ضمن توجه به وظایف خود انتقادپذیر نیز باشند و اگر انتقادات وارده صحیح بود به آنها رسیدگی کنند و همواره سعی کنند از توانایی‌ها و استعدادهای دانش‌آموزان خود نیز در امور مختلف استفاده کنند.

دانش‌آموز خبرنگار: رقیه جوادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار