فرماندار شهرستان ساوه:

آموزش و پرورش یکی از ارکان اصلی جامعه است

ساوه (پانا) - فرماندار ساوه گفت رکن اصلی جامعه آموزش و پرورش است و هرآنچه در جامعه اتفاق می‌افتد از آموزش و پرورش شروع می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۰۵۱۴۳
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش یکی از ارکان اصلی جامعه است

مهدی الیاسی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ساوه اظهار کرد: ما در عین حال که مشکلات را حل می‌کنیم باید در جامعه امید‌آفرینی نیز داشته باشیم و نباید با گفتمان و صحبت هایمان امید‌ها را کاهش دهیم، زیرا همیشه این مشکلات بوده است.

وی در رابطه با شورای آموزش و پرورش شهرستان ساوه افزود: باید این جلسات طوری برگزار شود که نشان دهنده کارهای انجام شده باشد. همچنین نگرش شورای آموزش و پرورش باید حل مسئله به صورت عملیاتی باشد و تفاهم و تعامل بیشتری بین ارکان وجود داشته باشد.

فرماندار شهرستان ساوه با توجه به ورود ۵ هزار دانش آموز جدید به مدارس ابتدایی گفت: بیش از ۱۰ مدرسه با حدود ۱۰۰ کلاس در حال افتتاح است.

الیاسی همچنین در خصوص نقاط و خیابان های پرتردد شهر افزود: نقاط ترافیکی باید شناسایی شود و برای اصلاح یا سبک سازی آن تصمیم‌گیری صورت گیرد‌.

وی بودجه دولتی آموزش و پرورش و نوسازی مدارس را جزو سه اولویت اول کمیته مدارس شهرستان عنوان کرد و افزود: درحال حاضر ۱۵ کارگاه ساختمانی آموزشی در شهرستان ساوه و بخش نوبران فعال است‌.

فرماندار ساوه خاطرنشان کرد: معاونت تربیت بدنی، دو زمین چمن در اختیار ما قرار داده که مسئولیت زیرسازی آن را شهرداری و مجمع خیرین به عهده گرفته است.

الیاسی در پایان در رابطه با جذب نیرو‌های بومی گفت: اگر اداره کل آموزش و پرورش به نیروهای بومی امتیاز خاص بدهد. جذب نیروی بومی بالا خواهد رفت تا بتوانیم از پتانسیل‌های شهرستان بیشتر استفاده کنیم.

دانش‌آموز خبرنگار: ستایش محمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار