در آستانه بازگشایی مدارس به همت بسیج دانش‌آموزی استان فارس صورت‌ گرفت

اهدای ۱۵ هزار بسته نوشت‌افزار به دانش‌آموزان نیازمند استان فارس

شیراز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت آنچه درکنار توزیع بسته‌های نوشت افزار مهم است، فرهنگ‌سازی و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و انفاق در نسل‌های نوجوان و جوان جامعه است.

کد مطلب: ۱۴۰۴۴۹۰
لینک کوتاه کپی شد
اهدای ۱۵ هزار بسته نوشت‌افزار به دانش‌آموزان نیازمند استان فارس

محمد خلیل عسکری در آئین استانی اهدای ۱۵ هزار بسته نوشت‌افزار به دانش‌آموزان نیازمند به همت بسیج دانش‌آموزی استان فارس در مدرسه شاهد سید احمد خمینی ناحیه سه شیراز و به صورت برخط با سراسر استان، اظهار کرد: با وجود توطئه‌های متعدد دشمن با اقتدار به سمت بازگشایی مدارس می‌رویم.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس افزود: هر روز نمونه‌هایی از تربیت اسلامی در فعالیت‌های بسیج دانش‌آموزی تجلی می‌کند و توزیع ۱۵ هزار بسته نوشت‌افزار به دانش‌آموزان کم‌برخوردار نمونه‌ای از کارهای تربیتی بسیج دانش‌آموزی است.

عسکری تصریح کرد: آنچه مهم‌تر از توزیع بسته‌های نوشت‌افزار برای دانش‌آموزان نیازمند است، فرهنگ‌سازی و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و انفاق در بین نسل نوجوان و جوان جامعه است.

وی ادامه داد: سپاه فجر استان فارس با رویکردهای تربیتی همواره در کنار آموزش و پرورش بوده است به ویژه در زمان این دولت مساعدت‌ها و تعاملات سپاه با آموزش و پرورش، پررنگ تر از هر زمانی است.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به سخنرانی امروز رییس جمهور در جمع مدیران مدارس سراسر کشور افزود: رویکرد انقلابی دولت سیزدهم را باید قدر بدانیم و از این فرصت در تربیت اسلامی دانش‌آموزان استفاده کنیم.

وی گفت: برنامه‌ریزی‌ها باید به گونه‌ای باشد که در برابر جنگ ترکیبی دشمن بتوانیم به تقویت و توسعه هویت ملی و اسلامی دانش‌آموزان بپردازیم.

به گفته عسکری تعامل بیش از پیش بین سپاه و آموزش و پرورش قطعا فرآیند تعلیم و تربیت را تسهیل و به تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت کمک می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار