معاون فعالیت‌های دانش‌آموزی کشور:

مهارت‌های تشکیلاتی، فراهم‌کننده نیازهای آینده دانش‌آموزان است

اصفهان (پانا) - معاون فعالیت‌های دانش‌آموزی کشور گفت مهارت‌های تشکیلاتی، فراهم‌کننده نیازهای آینده دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۴۰۴۴۰۴
لینک کوتاه کپی شد
مهارت‌های تشکیلاتی، فراهم‌کننده نیازهای آینده دانش‌آموزان است

رحمت رضایی با حضور در جلسه افتتاحیه دوره آموزشی یاور مربیان سازمان دانش آموزی استان اصفهان با توجه به راهبرد تشکیلاتی سازمان اظهار کرد: راهبرد تشکیلاتی ما که در کلمه فدک خلاصه می‌شود، هم‌فکری، همدلی و همکاری است.

وی ادامه داد: اگر زندگی ما با این راهبرد پیش برود اکثر مشکلاتمان حل خواهد شد، در واقع مشکل ما نهادینه نکردن این شعار در خودمان است.

معاون فعالیت‌های دانش‌آموزی کشور تاکید کرد: خودتان را باور کنید و حواستان به اطراف باشد. کسانی هستند که می‌خواهند هویت زن ایرانی را از آن بگیرند، اما یک دختر ایرانی می‌تواند مجتهده امین اسلام باشد و کسی شود که بتواند در این جامعه از طریق خدمت فرهنگی، مهندسی، پزشکی فعالیت کند یا مهم‌تر از همه چیز، نقش مادری را ایفا کند.

رضایی درخصوص فعالیت سازمان دانش آموزی نسبت به سال گذشته افزود: این سازمان یکی از سرمایه‌های بزرگ وزارت آموزش و پرورش است و جایگاه سازمان نسبت به قبل ارتقا پیدا کرده است که می توانیم به اردوهای آموزشی یاورمربیان و تشکیلات پیشتازان اشاره کنیم.

وی با اشاره به برگزاری این اردوی دو روزه تصریح کرد: شما امروز به کسوت پیشتازی مفتخر شده‌اید و شال تشکیلاتی را بر گردن انداختید و قرار است طی این اردو، مهارت‌هایی را به عنوان پیش‌درآمد کارتان بیاموزید.

معاون فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی کشور، شعار سازمان را جلودار در همه عرصه‌ها دانست و در حوزه پیشرفت در کار اجتماعی و فرهنگی توضیح داد: ما امسال سه موکب دانش‌آموزی در راه نجف و کربلا داشتیم که این پیشرفتی نسبت به سال گذشته است. در این راه فرهنگی کارها شامل امدادرسانی و توزیع دارو و وسایل مورد نیاز مردم بود.

رضایی تاکید کرد: قدر خود را بدانید شما قرار است جانشین مربیان تشکیلاتی مدارس باشید که باید حداقل ۷۰ درصد از اطلاعات مربی را دارا باشید.

وی با اشاره به سال‌های گذشته و برگزاری دوره‌های صعود و فرود اظهار کرد: دانش‌آموزان دختر در سنین شما، در این دوره‌ها شرکت کردند، گذر از آبشار و حتی بقا در طبیعت را در شرایط سخت، خوب به کار گیرند.

معاون فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی کشور یکی از ویژگی‌های پیشتاز نمونه را نظم دانست و گفت: شما برگزیدگانی هستید که به عنوان یاور مربی انتخاب شده‌اید، درگیر مشکلاتی که دشمن در جامعه ایجاد می کند نشوید و با مهارت‌های سازمانی در زندگی رشد فرهنگی داشته باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار