بازیکن ۱۹ساله اصفهانی تیم ملی زیر ۱۹سال هندبال ایران:

بهترین خاطره تجربه لذت بازی‌های جام‌جهانی بود

اصفهان (پانا) - بازیکن ۱۹ساله اصفهانی تیم ملی زیر ۱۹سال هندبال ایران گفت بهترین خاطره او تجربه لذت بازی‌های جام‌جهانی بود.

کد مطلب: ۱۴۰۲۳۰۴
لینک کوتاه کپی شد
بهترین خاطره تجربه لذت بازی‌های جام‌جهانی بود

بازیکن ۱۹ساله اصفهانی تیم ملی زیر ۱۹سال هندبال ایران در گفت و گو با پانا اظهار کرد: به واسطه یکی از آشنایان که خودشان هندبالیست بودند به این رشته معرفی شدم؛ حدود ۶سال پیش از خمینی‌شهر شروع کردم و الان دو سال است که در تیم فولاد مبارکه‌سپاهان فعالیت دارم.

‍ وی ادامه داد: من حدود ۵سال بسکتبال بازی می‌کردم و به نتیجه مطلوبی نرسیدم؛ به من گفتند قد و هیکلم به هندبال می‌خورد و شروع به بازی هندبال کردم، از این رشته خوشم آمد و ادامه دادم.

‍ امیریوسفی عنوان کرد: با توجه به مبالغ قراردادهای هندبال نمی‌توان آن را به عنوان یک شغل دید و باید در کنارش یک شغل دیگری داشت، ولی من به خاطر علاقه هندبال بازی می‌کنم.

‍ بازیکن تیم‌ملی زیر ۱۹سال هندبال ایران اذعان کرد: هر فردی در هر زمینه‌ای که فعالیت می‌کند اول باید تلاش کند و یک انگیزه‌ای در خودش ایجاد کند؛ یک سری مشکلات و ناهنجاری هایی در بدنم بود که وقتی با آنها آشنا شدم انگیزه ای درونم ایجاد شد، هدف‌گذاری کردم و ادامه دادم.

وی یادآور شد: من به ۴اردوی اول تیم‌ملی دعوت نشدم ولی اطمینان داشتم که دعوت می‌شوم؛ بعداز شنیدن خبر دعوت، حس غرور جالبی درونم شکل گرفت ولی وقتی در شرایط قرار می‌گیری باید رفتار، منش‌ و گفتارت تغییر کند.

امیریوسفی اشاره کرد: بدترین خاطره من از دوران ورزشی‌ام در بازی های جام‌جهانی باخت مقابل تیم عربستان بود که یک بازی برده را خیلی راحت باختیم و بهترین خاطره تجربه لذت بازی های جام‌جهانی بود.

‍ بازیکن تیم‌ملی زیر ۱۹سال هندبال ایران گفت: حدود ۲سال است که حرفه‌ای بازی می‌کنم و تا قبل از آن اضافه وزن و ناهنجاری های اسکلتی داشتم و به طبع مرتبا آسیب دیدگی از ناحیه زانو و مچ پا داشتم.

وی ادامه داد: در تایم کرونا یک تلنگری به من خورد و با کمک مربی بدنسازی ام آقای رحمتی توانستم با فشار زیادی که باید تحمل می‌کردم، خودم را پیدا کنم و به آمادگی مطلوب برسم.

امیریوسفی یادآور شد: اتحاد و همدلی بین بچه ها از زمان مسابقات آسیایی تا جام‌جهانی را خیلی دوست داشتم و این همدلی به ما کمک کرد. همچنین در ورزش های تیمی اگر غرور یک بازیکن را بگیرد تمام تلاش های باقی بازیکنان بی‌ثمر می‌ماند.

‍ بازیکن تیم‌ملی زیر ۱۹سال هندبال ایران افزود: بازی کردن در تیم‌های اروپایی سطح متفاوتی حتی نسبت به آسیا دارد، کسی که می‌خواهد در اروپا بازی کند یا بحث تجربه کسب کردن است یا اوضاع مالی که در لیگ هندبال ما ضعیف است؛ کما اینکه ما در هندبال در طول سال، بیشترین افتخارات را داشتیم و باید نگاه ها به سمت هندبال حرفه‌ای تر و نگاه مالی بهتر شود.

‍ وی خاطرنشان کرد: هندبال مسیری است که خیلی سخت است، در این مسیر تلخی و شیرینی داری و حتی ممکن است بعضی جاها دلزده شوید، ولی اگر واقعا هندبال را دوست دارید نباید تسلیم شوید.

دانش آموز خبرنگار : مهسا زین‌العابدینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار