سپاهان بازی با زنیت روسیه را واگذار کرد

اصفهان (پانا) - سپاهانی ها قبل از بازی با گل‌گهر و بازی‌های مهم آسیایی که در پیش دارند، یک محک اساسی زده شدند و در مقابل تیم زنیت سن پترزبورگ روسیه قرار گرفتند.

کد مطلب: ۱۴۰۲۲۴۹
لینک کوتاه کپی شد
سپاهان بازی با زنیت روسیه را واگذار کرد

سپاهانی ها قبل از بازی با گل‌گهر و بازی های مهم آسیایی که در پیش دارند، یک محک اساسی زده شدند و در مقابل تیم زنیت سن پترزبورگ روسیه قرار گرفتند.

اردویی که برای سپاهانی ها بسیار مفید بود زیرا باید برای دیدار های سخت در بازی های آسیایی آماده می‌شدند.
زنیت سن پترزبورگ از همان ابتدا نشان داد که یک سر و گردن از سپاهان بالاتر است و حتی در اوایل نیمه اول، سیاوش یزدانی توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید تا به نوعی یک گل را برای زرد پوشان خریده باشد.
اما در ادامه ، خط دفاع سپاهان بسیار متزلزل نشان داد تا جایی که این تیم در پایان نیمه اول سه گل دریافت کرده بود . اشتباهات میرزازاد و عدم توانایی او در جمع کردن توپ در یک مرحله نیز در این نتیجه بی تاثیر نبود.
در نیمه دوم اما سپاهان بالا تر بازی کرد اما به دفاع بسته زنیت برخورد. در ادامه هم اشتباهات زیاد خط دفاعی و میرزازاد باعث شد تا تیرک دروازه سپاهان به لرزه در بیاید.
در اواخر نیمه دوم هم یک پنالتی برای سپاهان بدست آمد که رضا اسدی پشت توپ قرار گرفت و پنالتی را از دست داد اما طولی نکشید که اشتباهش را جبران کرد و با یک ارسال دیدنی عیسی آل‌کثیر را در یک موقعیت گلزنی قرار داد و سپاهان توانست یکی از گل های خورده را جبران کند.
در اواخر مسابقه هم باز اشتباه دروازبان و خط دفاعی موجب این شد تا سپاهان گل چهارم را هم دریافت کند و به این ترتیب ، تیم مورایس با نتیجه چهار بر یک ، شکست سنگینی در ورزشگاه لوکس گازپروم آرنا متحمل شد.

البته سپاهان با یک تیم کامل از مصدومین و غایبین پا به این میدان گذاشت که اگر در این مسابقه حضور داشتند ، نتیجه کاملا تغییر می‌کرد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار