معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان:

هدر رفتن استعداد‌های جوان کشور، بزرگترین اسراف است

اصفهان(پانا) - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در آیین تجلیل از سرآمدان علمی گفت مهمترین مرتبه اسراف، هدر رفتن و توجه نکردن به استعدادهای برتر و مفید برای کشور است. این جوانان می‌توانند منشا خدمات و خیری برای کشور و مردم باشند.

کد مطلب: ۱۴۰۱۳۶۲
لینک کوتاه کپی شد
هدر رفتن استعداد‌های جوان کشور، بزرگترین اسراف است

محمدرضا جان‌نثاری در آیین تقدیر از مدال آوران المپیاد های علمی دانش آموزی و نفرات برتر آزمون سراسری در استان، اظهار کرد: شما استعداد های جوان، در شیوع آفت بزرگ و قابل توجه غرور هستید. باید از این آفت استفاده کرده و از همین مشکل موفقیتی دیگر بسازید و پله‌های بزرگتر را طی کنید.

وی با درخواست از آموزش و پرورش جهت افزایش سطح تمامی مدارس استان اصفهان اعم از خاص و عادی افزود: اگر ما سطح عمومی مدارس را بالا ببریم، استعدادهای بی‌شمار و نهانی کشف خواهند شد، که دور از تصور هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان تاکید کرد: ما باید با برنامه‌ریزی، کنترلی بر روی این سرمایه‌های واقعی داشته باشیم و بررسی کنیم که آیا به جایگاه واقعی خود در آینده خواهند رسید یا خیر، که نیازمند پیگیری است.

جان‌نثاری یکی از عوامل موفقیتشان را پدر و مادر دانست و ادامه داد: توجه و زمان گذاشتن والدین یکی دیگر از پله‌های موفقیت است و اگر شکر کنیم قطعاً خداوند بالا مقام، جهشی به شما کمک خواهد کرد و این مقامات بدون در نظر گرفتن کمک های والدین ارزشی نخواهد داشت.

وی در پایان با درخواست از رسانه‌ها افزود: پای صحبت با خانواده های این افراد موفق بنشینید و عملکرد این خانواده هارا مدنظر و آن‌ها را به مردم معرفی کنید.
دانش اموز خبرنگاران: آیه مدنی ، زهرا شهبازی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار