سپاهان با پیروزی برابر استقلال به صدر جدول رسید

ماجرای تحریم کنفرانس جواد نکونام بعد از بازی چه بود؟

اصفهان (پانا) - تیم سپاهان با تک گل رضا اسدی توانست استقلال را شکست دهد و به صدر جدول تکیه بزند. 

کد مطلب: ۱۳۹۸۵۴۴
لینک کوتاه کپی شد
سپاهان با پیروزی برابر استقلال به صدر جدول رسید

دیدار سپاهان و استقلال در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد. دیداری زیبا که هر دو تیم در شرایط برابر و مساوی، بازی را پیگیری کردند و در نهایت تیم سپاهان با تک گل رضا اسدی توانست استقلال را شکست دهد و به صدر جدول تکیه بزند.

حسن روشن، پیشکسوت باشگاه استقلال که در اظهار نظرات جنجالی هم ید طولایی دارد، در اظهار نظری این بار درباره بازی با سپاهان، این تیم را تیمی عادی خواند تا خشم هواداران سپاهان را برانگیزد.

از طرفی، پرتاب اشیاء مانند بطری آب معدنی و سنگ از طرف هواداران هر دو تیم، باعث درگیری هایی شد که با دخالت به موقع یگان ویژه این مورد هم ختم به خیر شد و کسی آسیب ندید.

اعتراضات پی در پی نیمکت هر دو تیم هم مانند بنزینی روی آتش خشم هواداران بود که ثمره اش شد پرتاب نارنجک دستساز به سمت زمین مسابقه و آسیب دیدن چند تن از عکاسان خبری که کنار پرچم کرنر نشسته بودند
اما مهم ترین اتفاق حاشیه ای این مسابقه، آن اتفاقی بود که برای عکاس روزنامه نصف جهان افتاد.

بعد از اعلام ضربه پنالتی به سود تیم سپاهان، از سمت هواداران استقلال ترقه ای به سمت زمین مسابقه پرتاب شد که صدای مهیبی نیز داشت و موجب آسیب دیدن چند تن از عکاسان کنار زمین شد. عکاسان گزارش دادند گوششان دچار مشکل شده و یا دچار سردرد و حالت تهوع شده اند. اما شهرام شریفی، عکاس روزنامه نصف جهان دچار آسیب جدی از ناحیه سر شد که سریعا پزشکان حاضر در ورزشگاه بالای سر وی حاضر شدند و اقدامات لازم را انجام دادند تا عکاس آسیب دیده با آمبولانس از زمین مسابقه خارج و به بخش اورژانس بیمارستان غرضی منتقل شود. در این میان باز هم از کادر تیم استقلال بالای سر این عکاس آسیب دیده حاضر شدند و با اقدامات خود، موجب خشم عکاسان شدند که این قضیه نیز باز منجر به درگیری بین عکاسان و کادر پزشکی تیم استقلال شد.

در ادامه نیز عکاسان و خبرنگاران اصفهانی، در حمایت از همکار آسیب دیده خود و در اعتراض به رفتار پزشکان و کادر استقلال، کنفرانس بعد از بازی جواد نکونام را تحریم و محل کنفرانس را ترک کردند، اما خبرنگاران غیربومی در محل کنفرانس ماندند و سوالات خودشان را از جواد نکونام پرسیدند.

خبرنگاران: سید هادی حسینی، عرفان فقیهی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار