معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان‌رضوی:

تصمیماتی برای ارتقا سطح معلمان پیش‌بینی شده است

مشهد (پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان‌رضوی گفت برای ارتقای سطح تدریس معلمانی که به تازگی وارد فضای مدارس شده‌اند، تصمیماتی در جهت برگزاری کلاس‌های حضوری و مجازی پیش‌بینی شده است.

کد مطلب: ۱۳۹۸۴۹۱
لینک کوتاه کپی شد
تصمیماتی برای ارتقا سطح معلمان پیش‌بینی شده است

آذر رشیدی، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: فعالیت هایی برای شروع سال تحصیلی همچون تکمیل تجهیزات و لوازم آموزشی در مدارس و همچنین انجام فعالیت هایی در جهت فضاسازی و زیبا سازی مدارس در حال انجام است.

رشیدی ادامه داد: در حوزه آموزش سازماندهی و ساماندهی نیروی انسانی در مناطق و نواحی نقل و انتقالات را نظارت داریم و سعی داریم معلمان و همکارانی که حکم انتقالی گرفته اند در جهت فراهم کردن شرایطشان پیگیر باشیم.

وی بیان کرد: ما برای سال آینده همکارانی داریم که در قالب ماده ۲۸ وارد مدرسه می‌شوند که باید با توانمندسازی و آمادگی کامل در سال تحصیلی جدید به کلاس درس ورود پیدا کنند.

معاونت آموزش و ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی تصریح کرد: در رابطه با ارتقای صلاحیت حرفه‌ای معلمان در تابستان کلاس‌ها را به صورت حضوری برگزار کرده‌ایم که در شروع سال تحصیلی جدید همکاران ما بتوانند دائم تکنولوژی جدید ورود به کلاس درس را پیدا کنند.

وی در پایان بیان کرد: یکی از فعالیت های اصلی که در تابستان مورد نظارت و ارزیابی قرار می گیرد موضوعیت ثبت نام از پایه اول است که دوره سنجش دارند.

دانش آموز خبرنگار : فاطمه کریمیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار