مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ ۱۲ قائم آل محمد (عج) استان سمنان:

فرهنگ بسیج و بسیجی باید جریان داشته باشد

سمنان (پانا) - مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ ۱۲ قائم آل محمد (عج) استان سمنان ضمن اشاره به پیشرفت کشور در آینده گفت برای تضمین آینده این کشور، باید فرهنگ بسیج و بسیجی در کشور حکم‌فرما شود و جریان داشته باشد تا احدی نتواند چشم طمع به کشور داشته باشد.

کد مطلب: ۱۳۹۷۸۷۵
لینک کوتاه کپی شد
فرهنگ بسیج و بسیجی باید جریان داشته باشد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدهادی موسوی، مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ ۱۲ قائم آل محمد(عج) استان سمنان در اختتامیه دوره تکمیلی بسیجیان تیپ ۱۲ اظهار کرد: بسیج و مهر بسیجی بودن یک افتخار بزرگ است و فرهنگ بسیجی راهگشای مشکلات جامعه است.

وی افزود: ارزش بسیج و بسیجی آن‌قدر والاست که حضرت امام خمینی(ره) فرموده‌اند:«خدایا مرا با بسیجیانم محشور بگردان» و رهبر معظم انقلاب نیز اخیراً از چند بسیجی مانند شهید صدرزاده نام می‌برند و می‌فرمایند اینها الگو هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 12 قائم آل محمد(عج) استان سمنان خطاب به بسیجیان تأکید کرد: قدر خودتان و جایگاه و لباسی که در آن هستید را بدانید و مواظب باشید تا از خط بسیج و بسیجی منحرف نشوید. مواظب خودتان هم از نظر جسمی و روحی و هم از نظر عقیدتی، سیاسی، معنوی و ... باشید.

موسوی اظهار کرد: امروز در شبکه‌های مجازی و ماهواره‌ای بیش از ۲۷۰ کانال به صورت شبانه‌روزی در حال بمباران دروغ علیه افکار جوانان ما هستند؛ بنابراین باید از همه نظر برای مقابله با این تهاجم دشمن آماده بود.

وی با بیان اینکه آینده این انقلاب و کشور و نظام در دستان شما جوانان است، تصریح کرد: اگر بخواهیم آینده این کشور تضمین شود، باید فرهنگ بسیج و بسیجی در کشور حکم‌فرما و جریان داشته باشد تا احدی نتواند چشم طمع به کشور ما داشته باشد.

دانش آموز خبرنگار: طاها یزدانیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار