رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران تاکید کرد:

ضرورت به‌روز‌رسانی اطلاعات مدرسان آموزش خانواده

اسلامشهر (پانا) - رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران بر ضرورت اجرای طرح توانمندسازی مدرسان آموزش خانواده و به‌روز‌رسانی اطلاعات آنها تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۹۷۷۰۴
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت به‌روز‌رسانی اطلاعات مدرسان آموزش خانواده

محمد تیمورزاده، رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در جریان بازدید از آموزشگاه جلال‌آل احمد و شرکت در جلسه شورای قطب شهرستان‌های غرب استان تهران که در سالن جلسات آموزش و پرورش اسلامشهر برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: مهمترین وظیفه انجمن اولیا و مربیان، آموزش خانواده است و در راستای سیاست‌های دولت سیزدهم مبنی بر مردمی‌سازی، آموزش و پرورش و انجمن اولیا و مربیان از نقش بسزایی برخوردار هستند و می‌بایست به مردم اعتماد کرد و اختیارات را در بعضی موارد به آنان انتقال داد.

وی در ادامه با بیان برنامه‌های انجمن اولیاء و مربیان از اجرای طرح کارگروه‌های تخصصی طرح آموزش خانواده، استفاده از بحث تولید محتوا، برگزاری نشست روسای انجمن‌های اولیاء و مربیان کشوری از هشتم تا دهم شهریور در اردوگاه استانی شهید منتظری شهریار نیز خبرداد و افزود: در راستای اجرای طرح آموزش خانواده دوره توانمندسازی مدرسان آموزش خانواده و به روز‌رسانی اطلاعات آنها یک ضرورت است و همچنین بربرگزاری دوره‌های آموزش تعالی خانواده،طرح همتا و متناسب‌سازی مدرسه، با توجه به نیازسنجی مناطق تأکید کرد.

در بخش دیگری از جلسه، اکبر قنبری، مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر هم در سخنانی با اعلام آمادگی جهت همکاری در راستای اجرای برنامه‌های انجمن اولیاء و مربیان استان بیان کرد: با توجه به ظرفیت خوب شهرستان اسلامشهر، انجمن اولیا و مربیان منطقه در طول تابستان برنامه‌های مهمی از جمله برگزاری جلسات آموزشی جهت زوج‌های جوان را اجرا کرد.

وی تصریح کرد: در مورد مسائل دیگر از جمله لباس فرم دانش‌آموزان با اداره صمت شهرستان و اعضاء انجمن اولیا و مربیان منطقه هماهنگی‌های لازم انجام شده است و در زمینه سرویس ایاب و ذهاب دانش‌آموزی نیز طبق آیین‌نامه عمل خواهد شد.

شایان ذکر است، در جلسه شورای انجمن اولیا و مربیان، مدیران آموزش و پرورش شهرستان‌های چهاردانگه، بهارستان (یک و دو) و کارشناسان انجمن اولیا و مربیان مناطق به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار