اتمام فرایند هدایت تحصیلی در منطقه تبادکان

تبادکان (پانا) - کارشناس مشاوره تبادکان بیان کرد حدود چهار هفته بحث هدایت تحصیلی با حضور ۱۵ نیروی مشاور و یک نیرو از فنی حرفه‌ای به صورت ثابت در کمیته هدایت تحصیلی در منطقه تبادکان سازماندهی شد.

کد مطلب: ۱۳۹۶۳۴۶
لینک کوتاه کپی شد
اتمام فرایند هدایت تحصیلی در منطقه تبادکان

علی اکبر روحانی مقدم، کارشناس مشاوره منطقه تبادکان عنوان کرد: تا امروز ۲۵ مردادماه حدودا ۳۶۰ نفر به کمیته هدایت تحصیلی مراجعه کردند که پاسخگوی سوالات این اولیا و دانش آموزان بودیم.

وی تصریح کرد: با توجه به فعال شدن مدارس، با مشاورانی که در هر مدرسه داریم پاسخگوی دانش آموزان بودیم.

وی افزود: در فرایند هدایت تحصیلی در این جهت که آگاهی درست اتفاق بیفتد ؛ همایشی ویژه همکاران مشاور برگزار کردیم. در این همایش فرایند هدایت تحصیلی توضیح داده شد و تاکید شد که هدایت تحصیلی بر اساس وحدت رویه باشد. در پیشنهاداتی که به دانش آموزان ارائه می‌شود دارای انسجام باشد که باعث سردرگمی و بروز مشکل در فرایند آگاهی اولیا و دانش آموزان نشود.

علی اکبر روحانی مقدم ادامه داد: فرایند هدایت تحصیلی توسط رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه تبادکان، کارشناسان ارزیابی و عملکرد و معاونت پرورشی منطقه تبادکان رصد می شود.

روحانی مقدم بیان کرد: به علت اینکه ما نمی توانستیم تمام مدارس را ارزیابی داشته باشیم یک لینک برای مدارس مختلفی که مشاوره‌ می‌دادند فعال و ارسال کردیم تا والدین و دانش آموزان انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق این لینک با من در میان بگذارند.

این کارشناس مشاوره منطقه تبادکان در پایان گفت: امیدواریم دانش آموزان منطقه تبادکان به نتایج مطلوب خود رسیده باشند تا در آینده شغلی و تحصیلی آن ها مفید فایده واقع شود.

دانش آموز خبرنگار: مریم نورسته

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار