مدیر آموزش و پرورش منطقه تبادکان:

معلمان، تاثیرگذارترین افراد در ارتقای جایگاه فرهنگی هستند

تبادکان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه تبادکان عنوان کرد تمامی مسئولین، مدیران و آحاد جامعه می‌بایست ارتقای جایگاه و منزلت معلم را به عنوان یک اصل مهم و ضروری مدنظر قرار دهند، زیرا تاثیرگذارترین افراد در ارتقای جایگاه فرهنگی و اجتماعی، معلمان هستند.

کد مطلب: ۱۳۹۶۲۶۰
لینک کوتاه کپی شد
معلمان، تاثیرگذارترین افراد در ارتقای جایگاه فرهنگی هستند

محمد حسین عبدالهی، مدیر آموزش و پرورش منطقه تبادکان در سی و هفتمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش در خصوص تبیین اقدامات کمیسیون ارتقای جایگاه معلم گفت: مهمترین موردی که باید تمامی مدیران و جامعه مدنظر قرار دهد، ارتقای منزلت و صیانت از جایگاه معلم به عنوان مهمترین و تاثیرگذارترین فرد در تربیت و ارتقای جایگاه اجتماعی و فرهنگی است.

وی افزود: بر اساس منویات امامین انقلاب، ابلاغیه سیاست‌های کلان آموزش و پرورش اگر مدنظر مسئولان باشد قطعا مسائل و مشکلات آموزش و پرورش روند کاهشی پیدا می‌کند و بر این اساس ارتقا و صیانت از جایگاه و منزلت فرهنگیان به عنوان یک اصل مهم مدنظر مسئولین، مدیران و آحاد جامعه قرار گرفته و در تصمیم گیری ها و برنامه ریزی ها ملاک عمل قرار گیرد.

عبدالهی با بیان اینکه آموزش و پرورش نیازمند یک نگاه اولویت دار و توجه عملی به ورودی آموزش و پرورش از طریق دانشگاه فرهنگیان است، در خصوص رتبه‌بندی معلمان و اجرای درست و عادلانه طرح تاکید و نظرخواهی مدیران در این موضوع را تحلیل کرد.

وی طرح رتبه بندی را اقدام شجاعانه دولت سیزدهم دانست که پس از ۱۱ سال معطلی اجرا شد.

گفتنی است سی و هفتمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش سراسر کشور با حضور معاون وزیر و رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش، دبیر ستاد همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش و مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در مشهدمقدس و همزمان با مراکز استان ها از ۲۵ لغایت ۲۷ مردادماه ۱۴۰۲ برگزار شد.

دانش آموز خبرنگار: فاطمه سادات نوریان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار