کارشناس اردویی و فعالیت‌های فوق برنامه آموزش و پرورش ملارد خبر داد:

برگزاری اردوهای "دهه هشتادی‌ها" برای ۱۷۰۰ دانش‌آموز ملاردی

ملارد(پانا)- کارشناس اردویی و فعالیت‌های فوق برنامه آموزش و پرورش ملارد، از برگزاری اردو ویژه ۱۷۰۰ دانش‌آموز دختر و پسر مدارس این شهرستان، در ادوهای تربیتی "دهه هشتادی" با هدف کشف استعدادهای آنان و تحقق شعار تربیت بدون توقف خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۹۴۲۴۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اردوهای "دهه هشتادی‌ها" برای ۱۷۰۰ دانش‌آموز ملاردی

سید رشید حسینی، مسئول اردویی و فعالیت‌های فوق برنامه آموزش و پرورش ملارد در تشریح این خبر گفت: اردوهای دهه هشتادیها با حضور پرشور بیش از 1700دانش‌آموز دختر و پسر شهرستان ملارد ،از پایگاه تابستانی مدارس مختلف در اردوگاه شهید منتظری برگزار شد.

وی در مورد هدف این اردوها ادامه داد: این اردوها برای ایجاد روحیه و نشاط همراه با تفریحات سالم در زندگی و کشف استعدادهای نهفته دانش آموزان برگزار شد، این نوع اردوها می‌تواند باعث ایجاد خاطراتی خوش و به یادماندنی همراه با تداعی‌ مفاهیم و ارزش‌های مثبت در دانش‌‌‌آموزان شود.

حسینی با تأکید بر نقش مهم اردوها در ارتقاء مهارت‌های فردی و اجتماعی دانش‌آموزان بیان کرد: اردوی مدرسه بهترین و عالی‌ترین موقعیت را برای پرورش استعداد، مهارت‌ها و علاقه‌مندیهای دانش‌آموزان فراهم می‌کند. همچنین باعث گسترش روابط دوستانه بین دانش‌آموزان و تعامل سازنده در آنان می‌شود.

کارشناس اردویی و فوق برنامه آموزش و پرورش ملارد افزود: اهدافی مثل برقراری روابط عاطفی مطلوب بین مربی و متربی، تقویت حس تعاون و همکاری از طریق سپردن کار و مسئولیت‌ها به نوجوانان، کمک به فرایند اجتماعی شدن و ارتقای این گونه مهارت‌ها، آشنایی با اماکن زیارتی، باستانی، سیاحتی و فرهنگی، آشنایی با فرهنگ‌های بومی شهرها و آشنایی با شخصیت‌های مذهبی، فرهنگی، موثر و تاریخ‌ساز را می‌توان در اردوهای تربیتی مدارس برجسته کرد و آن‌ها را در میان دانش‌‌‌آموزان پرورش داد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار