همزمان با روز گرامیداشت مقام خبرنگار

اولین مدرسه رسانه‌ای آموزش و پرورش در خوزستان آغاز به کار کرد

اهواز (پانا) - همزمان با روز خبرنگار اولین مدرسه رسانه‌ای آموزش و پرورش در خبرگزاری پانا سازمان دانش‌آموزی استان خوزستان افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۳۹۴۱۵۰
لینک کوتاه کپی شد
اولین مدرسه رسانه‌ای آموزش و پرورش در خوزستان  آغاز به کار کرد

همزمان با روز گرامیداشت مقام خبرنگار، اولین مدرسه رسانه ای آموزش و پرورش کشور در خبرگزاری پانا سازمان دانش آموزی استان خوزستان افتتاح شد و با حضور دانش آموز خبرنگاران آغاز به کار کرد.

به گفته مسئول سازمان دانش آموزی خوزستان در راستای تربیت اجتماعی دانش آموزان که مأموریت اصلی سازمان دانش آموزی است، وظیفه این مدرسه رسانه ای تربیت مهارتی و تخصصی دانش آموز خبرنگاران پانا و دانش آموزان کنشگر و جریان ساز رسانه ای است.

سید بهنام میرافضل افزود: «با توجه به اهمیت تربیت دانش آموز خبرنگاران بنا بر این شد که محلی برای آموزش تخصصی این عزیزان راه اندازی شود تا بتوانند با کسب مهارت های لازم به کنشگران مؤثر فضای مجازی تبدیل شوند.»

مدیر سازمان دانش آموزی خوزستان اظهار کرد: «دانش آموزانی که در دوره های این مدرسه حضور پیدا خواهند کرد ضمن فراگیری مهارت های حرفه ای، سطح سواد رسانه ای آنان نیز با برگزاری محافل کتابخوانی، نشست های گفت و گو محور پیرامون رسانه ها و ... ارتقا خواهد یافت و از این طریق تلاش می‌شود تا افسران جهاد تبیین در مدارس را بتوانیم در این مرکز تربیت کنیم.»

گفتنی است مدرسه رسانه ای دانش آموز هنرمند شهید یوسف برتینا اولین مدرسه رسانه ای آموزش و پرورش کشور است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار