مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴:
پروژه مهر نماد برنامهریزی و تحول است
تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴ضمن تاکید بر اینکه پروژه مهر مهمترین کار آموزش پرورش در ایام تابستان است، پروژه مهر را نماد برنامه ریزی و تحول در مدارس عنوان کرد.
جلسه کارگروه های شش گانه پروژه مهر آموزش و پرورش منطقه ۴ با هدف برنامهریزی در راستای فراهمکردن زمینههای مناسب و تمهیدساز برای بازگشایی هرچه باشکوه تر مدارس به میزبانی اندیشکده تحول برگزار شد.
هادی زمانی نژاد مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴ در این جلسه به اهمیت پروژه مهر اشاره کرد و گفت:«پروژه مهر از برنامههای وزارت آموزش و پرورش است که هر ساله در تابستان به منظور تمهید بازگشایی مطلوب و با برنامه مدارس در آغاز سال تحصیلی برای اجرا ابلاغ و در مدارس اجرایی میشود.»
زمانی نژاد اضافه کرد:«ثبت نام دانش آموزان، انتخاب و انتصاب شایسته مدیران، تعمیر و تجهیز، توجیه و تبلیغ، تأیید صلاحیت، نظارت و ارزیابی و سلامت، کارگروه شورای پروژه مهر است که بر اساس شرح وظایف محوله، فعالیت میکنند.»
وی پروژه مهر را مهمترین کار آموزش پرورش در ایام تابستان دانست و افزود: «هدف اصلی پروژه مهر خلق مدرسهای شاداب و مهری با نشاط و ماندگار برای دانش آموزان در آغاز سال تحصیلی است که از این جهت پروژه مهر یکی از مهمترین پروژه ملی در آغاز سال تحصیلی بهشمار میآید و تلاش می کنیم پروژه مهر امسال در منطقه نماد همسویی،برنامه ریزی و تحول باشد.»
زمانی نژاد ادامه داد:«همکاری کلیه دستگاه های اجرایی و شهرداری ها در بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی امری لازم و ضروری است و باید مورد توجه قرار بگیرد، اگر مدارس به خوبی به صورت زیربنایی تجهیز شوند، بسیاری از معضلات و آسیب های اجتماعی مرتفع می شوند.»
در ادامه این نشست امیر حسین دلخواه معاون آموزش متوسطه و دبیر پروژه مهر منطقه ۴ ضمن تبیین شرح وظایف کارگروه ها و روند فعالیت ها تصریح کرد:«مسئولین کمیته های ستاد پروژه مهر باید با برگزاری جلسات مستمر، برنامه ریزی و پیگیرهای مستمر امور محوله را پیگیری کنند.»
دلخواه در ادامه به چگونگی بررسی عملکرد کمی و کیفی ستاد اشاره کرد و اظهار کرد:« دبیران کمیته ها مستندات کلیه فعالیت های کمیته مربوطه را به دبیر ستاد تحویل دهند.»
در پایان این جلسه ابلاغ های مسئولین کارگروه ها توسط مدیر آموزش و پرورش منطقه تحویل داده شد.
دانش آموز خبرنگار: محمد مهدی کاظمی
ارسال دیدگاه