برگزاری مسابقات ورزشی همکاران با نیاز ویژه آموزش و پرورش استثنایی خراسان‌ رضوی

مشهد (پانا) - مسابقات ورزشی همکاران با نیاز ویژه بینایی، شنوایی و جسمی حرکتی شاغل در آموزش و پرورش استثنایی خراسان‌ رضوی به همت واحد تربیت بدنی اداره استثنایی استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۸۷۲۸۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقات ورزشی همکاران با نیاز ویژه آموزش و پرورش استثنایی خراسان‌ رضوی

جواد روحانی، رئیس اداره آموزش‌وپرورش استثنایی استان خراسان رضوی گفت: امروزه ورزش به عنوان تاثیرگذارترین عامل اجتماعی برای ایجاد غرور ملی و افزایش سلامت و شادابی جامعه پذیرفته شده و جدای از توجه به ابعاد شادی بخش حضور همکاران دارای معلولیت در ورزش منجر به افزایش سلامت روحی شده و در درازمدت آثار و عوارض ثانویه حاصل از معلولیت را کاهش می دهد.

نتایج این دوره از مسابقات به این شرح است.

در تنیس روی میز برادران، میثم اکبری دالنجان از نیایش شهرستان قوچان مقام دوم و محمود کرابی از مرکز جامع برهان شهرستان سبزوار و حامد اسکندری از دبستان امام علی یک شهرستان سبزوار مشترکا مقام سوم را بدست آوردند.

در تنیس روی میز خواهران، تکتم کلاته عربی و بتول موسوی مقدم از دبستان سوم شعبان چهار مشنرکا مقام سوم را بدست آوردند.

در شطرنج برادران، کاظم شادمند از دبستان امام علی مشهد مقام اول و محسن احمدی از دبستان امام علی یک شهرستان سبزوار مقام دوم را بدست آوردند.

در شطرنج خواهران، حاجی زاده مقام دوم و عفت محب ازغندی از دبستان امام علی مشهد مقام سوم را کسب کردند.

در شودان برادران، سعید مصلحی از دبستان امام علی مشهد مقام اول، محمد کاملی از دبستان وحدت شهرستان جوین مقام دوم وحامد بذرکار عبدالله گیو از دبستان جوادالائمه مقام سوم را کسب کردند.

در شودان خواهران،اکرم دری مشهدی، طیبه لوخی و اکرم دهقانی از دبستان مهندس عمرانی مشهد به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

شایان ذکر است تیم شودان خواهران در بیست و سومین دوره مسابقات ورزشی کارکنان آموزش و پرورش استثنائی کشور موفق به کسب مقام دوم کشور شد و اکرم دری نیز در بخش انفرادی مقام دوم کشور را کسب کرد.

دانش آموز خبرنگار: حسنا داریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار