معاون آموزش‌ متوسطه شهر تهران:

دانش‌آموزان در مسیر تحقق تمدن نوین اسلامی تلاش می‌کنند

تهران (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهر تهران گفت دانش‌آموزان برای پُرکردن شکاف‌های کشور و توسعه مرزهای علم جهت تحقق تمدن نوین اسلامی تلاش می‌کنند و ‌‌نظام تعلیم‌وتربیت وظیفه دارد فرصتی برای رشد و شکوفایی آن‌ها فراهم کند.

کد مطلب: ۱۳۸۷۰۵۴
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان در مسیر تحقق تمدن نوین اسلامی تلاش می‌کنند

مراسم اختتامیه جشنواره نوجوان خوارزمی منطقه ۱۸ با حضور امیر علیجانی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهر تهران و منصور هدایتی، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۸ شهر تهران برگزار شد.

علیجانی در آیین اختتامیه نهمین جشنواره نوجوان خوارزمی منطقه ۱۸ اظهار کرد: شما دانش‌آموزان قرار است عرصه علمی کشور را رشد دهید و زمینه تعالی ایران را فراهم کنید. در گام دوم انقلاب هستیم، مهم‌ترین عامل در گام دوم انقلاب تربیت نیروی انسانی نوآور و خلاق است، نیروهایی که می‌توانند در عرصه علمی در کنار سایر ساحت‌ها که مدنظر سند تحول است با محوریت عبادی زمینه رشد کشور را فراهم کنند. اگر می‌خواهیم ایران مقتدری داشته باشیم باید در علم و پژوهش از فرصت‌ها بیشترین استفاده را ببریم.

وی ادامه داد: معاونت آموزش متوسطه تلاش دارد فرصت مناسبی فراهم کند، جشنواره خوارزمی باعث شناسایی دانش‌آموزان مستعد، توسعه کارآفرینی، تربیت نیروی انسانی مولد و کارآمد می‌شود و تلاش داریم در علم و پژوهش دانش‌آموزان را مجهز کنیم و کنار توسعه علم در عرصه هویت ملی نقش‌آفرینی کنیم.

علیجانی با بیان اینکه جوانان بعد از جنگ باعث رشد انقلاب شدند، تصریح کرد: شما دانش‌آموزان آینده‌ساز کشور و پیرو مقام معظم رهبری هستید، شما دارای فرصت بسیار هستید و برای پُرکردن شکاف‌های کشور و توسعه مرزهای علم جهت تحقق تمدن نوین اسلامی تلاش می‌کنید و ما در نظام تعلیم‌وتربیت وظیفه داریم فرصتی برای رشد و شکوفایی شما فراهم کنیم و زمینه‌ای برای شکوفایی و بهره‌گیری از دانش و استعداد شما را به‌صورت کاربردی پیش ببریم.

وی خاطرنشان کرد: لازم است بنیه اعتقادی خود را تقویت کنید و اگر در این راستا رشد کنید، موفقیت علمی در راستای شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار