اردوهای استانی یاورمربیان پیشتاز شهرستان‌های تهران آغاز به کار کرد

مدیر سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های تهران: هدف از برگزاری این اردوها، بازآموزی فعالیت‌های پیشتازان سازمان دانش‌آموزی و تربیت ۶۰۰ یاورمربی پیشتاز جهت انتقال آموزش‌ها به سایر دانش‌آموزان است

تهران(پانا)- اردوهای استانی یاورمربیان پیشتاز شهرستان‌های استان تهران با حضور دانش‌آموزان پیشتاز این استان در مجموعه فرهنگی تربیتی امام خمینی(ره) آغاز به کار کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۶۸۷۶
لینک کوتاه کپی شد
اردوهای استانی یاورمربیان پیشتاز شهرستان‌های تهران آغاز به کار کرد

اولین دوره اردوهای استانی یاورمربیان پیشتاز سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران با حضور ۱۵۰ دانش‌آموز پیشتاز از مناطق شهر قدس، پاکدشت، بهارستان دو، قرچک، جوادآباد، پیشوا، ناحیه یک ری، کهریزک، رودهن و فیروزکوه در کانون فرهنگی تربیتی امام خمینی(ره) شهرری افتتاح شد.

حسین سعیدی یکتا، مدیر سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های تهران در مراسم افتتاحیه اردوهای استانی یاورمربیان پیشتاز ضمن خوشامدگویی به شرکت‌کنندگان، در تشریح هدف از برگزاری این اردوهای استانی خطاب به دانش‌آموزان پیشتاز بیان کرد: هر کدام از شما نماینده یک مدرسه هستید؛ بنابراین می‌بایست در این اردو، ضمن یادگیری و تقویت دانسته‌های تشکیلاتی خود، به عنوان یاورمربیان سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های تهران، انتقال‌دهنده این آموزش‌ها به دانش‌آموزان مدرسه خود باشید.

سعیدی یکتا در ادامه تصریح کرد: ماحصل این اردوهای استانی، تربیت ۶۰۰ دانش‌آموز یاورمربی پیشتاز در مدارس شهرستان‌های استان تهران خواهد شد که انتظار می‌رود در اول مهر با وجود این یاورمربیان، ۶۰۰ مدرسه تشکیلاتی فعال و نمونه در سطح استان داشته باشیم.

بهزاد خسروزاده، رئیس اردوهای استانی یاورمربیان پیشتاز پسر شهرستان‌های تهران در این مراسم اذعان کرد: شهرستان‌های تهران، تنها استانی است که در سطح کشور اقدام به برگزاری این اردوهای استانی کرده است که برونداد آن، تربیت ۶۰۰ یاورمربی پیشتاز در سطح مدارس شهرستان‌های استان تهران خواهد بود.

وی در ادامه پیرامون هدف اصلی سازمان دانش‌آموزی اذعان کرد: هدف اصلی سازمان دانش‌آموزی، آموزش مهارت‌های اجتماعی به دانش‌آموزان است؛ بنابراین از شرکت‌کنندگان این اردو انتظار می‌رود در تمام فعالیت‌های تشکیلاتی اردو، روحیه تعاون و همکاری داشته باشند و نظم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

رئیس اردوی یاورمربیان پیشتاز پسر شهرستان‌های تهران اردوهای پیشتازان سازمان دانش‌آموزی را با سایر اردوها متمایز خواند و در تشریح این وجه تمایز خطرنشان کرد: وجه تمایز اردوهای پیشتازان با سایر اردوهای دانش‌آموزی این است که شرکت‌کنندگان این اردوها ضمن تجربه زندگی در شرایط سخت، نحوه سازش با این شرایط را با انجام فعالیت‌های تشکیلاتی یاد می‌گیرند.

لازم به ذکر است که اردوهای استانی یاورمربیان پیشتاز شهرستان‌های استان تهران طی چهار دوره در تیرماه و مردادماه ۱۴۰۲ ویژه دانش‌آموزان پیشتاز پسر و دختر به صورت مجزا برگزار می‌شود که دوره اول آن ویژه پسران در حال برگزاری است.

خبرنگار: ریحانه عسگری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار