مدیر آموزش و پرورش خلیل‌آباد:

ساحت عبادی، رفتاری و اخلاقی مهمترین ساحت است

کاشمر(پانا)- مدیر آموزش و پرورش شهرستان خلیل‌آباد در گردهمایی مدیران ادوار آموزش و پرورش منطقه ترشیز گفت مهمترین موضوع در ساحت‌های سند تحول بنیادین، ساحت عبادی، رفتاری و اخلاقی است.

کد مطلب: ۱۳۸۶۳۶۶
لینک کوتاه کپی شد
ساحت عبادی، رفتاری و اخلاقی مهمترین ساحت است

مرتضی گل محمدی با بیان اینکه شنیدن نظر پیشکسوتان حاضر در جلسه به دلیل با تجربه بودن این افراد کار پسندیده‌ای است و باید سعی کنیم راه این افراد را در آموزش و پرورش ادامه دهیم، اظهار کرد: وجود مشکلاتی از قبیل کمبود نیروی انسانی قبول داریم ما نباید وجود این مشکلات را نادیده بگیریم بلکه باید وجودشان را بپذیریم و برای مقابله با این مشکلات موجود با آنها مقابله کنیم و دنبال راه حلی برای این معضلات باشیم.

وی ادامه داد: مهمترین موضوع در ساحت های سند تحول بنیادین، ساحت عبادی، رفتاری و اخلاقی است و با این حال همه دانش آموزان به هر حال در روزی به شغلی روی می‌آورند امّا مهم این است که دانش آموز یک پدر یا مادر به معنای واقعی شود که این وابسته به این ساحت است‌.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خلیل آباد افزود: ما باید افراد را بگونه‌ای تربیت کنیم که در آینده به هر جایگاه و شغلی دست یابند رفتاری متعهد و متخصص داشته باشند و اعتقاد من این است که دانش آموزان باید تربیتی اسلامی داشته باشند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خلیل آباد در انتهای سخنان خود برای تمام حضار آرزوی سلامتی و تندرستی کرد و سخنان خود را با فرستادن صلوات بر محمد و آل محمد پایان داد.

خبرنگار دانش آموز: عماد شجاعی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار