مسئول سوادآموزی آموزش و پرورش ملارد خبر داد:

برگزاری نخستین کارگاه آموزشی توانمندسازی آموزش‌دهندگان در سال ۱۴۰۲

ملارد (پانا) - مسئول سوادآموزی آموزش و پرورش ملارد از برگزاری نخستین کارگاه آموزشی توانمندسازی آموزش‌دهندگان با هدف ارتقاءمهارت‌های حرفه‌ای آن‌ها در سال ۱۴۰۲ برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۸۳۹۷۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نخستین کارگاه آموزشی توانمندسازی آموزش‌دهندگان در سال ۱۴۰۲

آذر خشنود، مسئول سوادآموزی آموزش و پرورش ملارد گفت: اولین‌ کارگاه توانمندسازی آموزش‌دهندگان شهرستان ملارد با حضور جامعه هدف در محل پژوهش‌سرای ابن سینا برگزار شد.

وی ادامه داد: مواردی چون تکمیل پرونده کلاسی، برگزاری آزمون‌های تکوینی، تهیه و تدوین طرح درس، انتهای کلاس‌های دوره‌های مختلف سوادآموزی و اتمام آموزش، گزارش واریز پرداختی‌ها به آموزش دهندگان از موارد مطرح شده در این کارگاه بود.

خشنود در مورد دیگر مباحث مربوط به این کارگاه افزود: نحوه برگزاری کلاس‌های تلفیقی و تنظیم دفاتر کلاسی، ارائه دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌های ابلاغی، نحوه برگزاری و ثبت آثار در اولین رویداد بین‌المللی رهیافت‌های نوین سوادآموزی در زیست بوم جدید و فراخوان جشنواره کتاب‌خوانی رضوی، تقلیل ساعات کاری آموزش‌دهندگان دارای شرایط خاص و آزمون‌های پایانی کلاس‌های تلفیقی سوادآموزی، از دیگر مباحث ارائه شده در کارگاه توانمندسازی آموزش‌دهندگان بود.

مسئول سوادآموزی آموزش و پرورش ملارد پیرامون اهداف برگزاری دوره‌های آموزشی برای آموزش دهندگان تشریح کرد: این کارگاه‌ها به منظور ارتقا سطح علمی و افزایش توانمندی‌ها و استفاده از شیوه‌های نوین در حوزه سوادآموزی برای بهبود کیفیت و آموزش در این حوزه به صورت مستمر برگزار می‌شود و توانمندسازی آموزش‌دهندگان و ارتقای مهارت‌های حرفه‌ای آنان از اهداف برگزاری این کارگاه و جلسات آتی است.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار