مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل

توانمندسازی نیروی انسانی جزءاولویت‌های تابستان امسال است

اردبیل(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل گفت توانمندسازی نیروی انسانی یکی از اهداف اصلی آموزش و پرورش این استان در تابستان امسال است.

کد مطلب: ۱۳۷۸۱۲۲
لینک کوتاه کپی شد
توانمندسازی نیروی انسانی جزءاولویت‌های تابستان امسال است

کلام اله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در جلسه شورای معاونین آموزش وپرورش ناحیه یک اردبیل ضمن تاکید بر تکریم و احترام به ارباب رجوع و اولیا در فصل ثبت نام، خواستار برنامه ریزی و همدلی و اجتناب از حاشیه‌سازی‌های احتمالی شد.

وی با اشاره به کارهای انجام یافته در ایام تابستان اعم از ساماندهی نیروی انسانی، ثبت نام و توزیع کتب درسی، ثبت نام دانش آموزان و نظارت بر اجرای مطلوب آن، پروژه مهر، سنجش و ... اظهار کرد: توانمندسازی کلیه همکاران و نیروهای انسانی در تابستان امسال یکی از اهداف اصلی اداره کل است.

مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل ضمن تاکید بر رعایت سلسله مراتب اداری گفت: هر معاونت در حوزه های مختلف زیرمجموعه خود می بایست به طور دقیق و مطلوب در فرایند اجرایی کلیه کارها قرار بگیرد.

صفری در ادامه خاطرنشان کرد: آموزش، محل رشد کمالات انسانی و الهی است و باید فرهنگ احترام و حرمت را در بین همکاران و دانش آموزان و به طبع آن در بین خانواده ها بیشتر رواج و گسترش دهیم.

محمد رسول حسین نژاد، سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک نیز ضمن تقدیر از دغدغه ویژه مدیر کل آموزش و پرورش استان نسبت به ناحیه یک بخصوص در فضاهای آموزشی و همچنین فرسوده بودن بخشی از ساختمان‌های مدارس اشاره کرد و گفت: برای رفع مشکل فضا باید پروژه‌های در دست ساخت تکمیل و نیز نسبت به ساخت مدارس جدید اقدام شود.

وی همچنین از فعال سازی تیم اجرایی در حوزه جوان برای طرح تحول در مدارس خبر داد و گفت: ۵۵ پایگاه تابستانی در سطح مدرسه ای و شش پایگاه تخصصی نیز در این ناحیه آماده ارائه خدمات و آموزش به دانش‌آموزان عزیز است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار