افزایش ۱۰ درصدی تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل

اردبیل (پانا) - رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای اردبیل از افزایش ۱۰ درصدی تردد در مبادی ورودی و خروجی این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۷۷۷۴۳
لینک کوتاه کپی شد
افزایش ۱۰ درصدی تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل

امید نسیمی، رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای اردبیل در جریان بازدید از سامانه‌های هوشمند محور مغان با بیان اینکه در دو ماهه گذشته ۲ میلیون و ۹۵۰ هزار و ۲۵۳ تردد در مبادی ورودی و خروجی استان به ثبت رسیده، افزود: نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۲ میلیون و ۶۷۵ هزار تردد در محور‌های استان ثبت شده بود در دوماهه گذشته افزایش ۱۰ درصدی را شاهد هستیم.

وی با اشاره به اینکه در مدت یاد شده ۱ میلیون و ۴۹۳ هزار و ۴۴۳ تردد در مبادی ورودی استان ثبت شده، تصریح کرد: در دو ماهه سال گذشته ۱ میلیون و ۳۱۷ هزار و ۴۰۳ تردد در مبادی ورودی استان اردبیل ثبت شده بود که در دوماهه امسال افزایش ۱۳ درصدی را نشان می‌دهد.

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان در دو ماهه گذشته ثبت ۱ میلیون و ۴۵۶ هزار و ۸۱۰ تردد را در مبادی خروجی استان یادآور شد و اظهار کرد: نسبت به مدت مشابه سال قبل امسال ۷ درصد افزایش تردد را در مبادی خروجی استان داریم.

نسیمی محور‌های اردبیل-آستارا، اردبیل-نیر و اردبیل-مغان را دارای بمحور‌های پرتردد استان برشمر و تصریح کرد:در دوماهه گذشته ۲ میلیون و ۴۵۵ هزار و ۹۹۶ تردد در محور اردبیل-آستارا و بالعکس، ۲ میلیون و ۹۰ هزار و ۵۵۶ تردد در محور اردبیل-نیروبالعکس و ۱ میلیون و ۴۹۴ هزار و ۵۲۶ تردد نیز در محور اردبیل-مغان وبالعکس ثبت شده است.

وی از فعالیت ۷۴ سامانه تردد شمار، ۴۱ دوربین نظارت تصویری و ۶۶ سامانه ثبت تخلفات در استان اردبیل خبرداد و خاطرنشان شد: ۲ سامانه توزین حین حرکت و سه تابلو پیام متغیر نیز فعال است.

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان از مردم و مسافران خواست قبل از سفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی با سامانه ۱۴۱ را داری استان تماس گرفته و هرگونه انتقاد و پیشنهاد خود را نیز جهت بررسی اطلاع دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار