رئیس آموزش و پرورش ناحیه مشهد۶:

دغدغه‌مندی دانش‌آموزان فعال مسئولیتشان را در عمل سنگین‌تر می‌کند

مشهد (پانا) - رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۶ مشهد ضمن تبریک روز دختر و دهه کرامت گفت دغدغه‌مندی شما دانش‌آموزان نسبت به مسائل و انتقاد به امور مختلف سیستم آموزشی مسئولیتتان را در عمل سنگین‌تر می‌کند.

کد مطلب: ۱۳۷۳۲۳۸
لینک کوتاه کپی شد
دغدغه‌مندی دانش‌آموزان فعال مسئولیتشان را در عمل سنگین‌تر می‌کند

نخبگان قرآنی، فرهنگی، معارف اسلامی و فرماندهان برگزیده واحدهای مقاومت بسیج مدارس ناحیه ۶ مشهد مقدس با مدیر مسئولان آموزش و پرورش این ناحیه در نشستی به مناسبت روز دختر به هم اندیشی پرداختند؛

دانش آموزان حاضر در این نشست نظرات، انتقادات و راهکارهای خود را در موضوعات مختلف مربوط به حیطه‌ قرآن و معارف قرآنی بیان کردند.

رمضانعلی مسعودی‌نژاد، رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۶ مشهد در این نشست ضمن تبریک به دانش آموزان فعال و نخبگان فرهنگی، قرآنی به مناسبت روز دختر گفت: دغدغه مندی شما دانش آموزان نسبت به مسائل و انتقاد به امور مختلف سیستم آموزشی مسئولیت شما را در عمل سنگین‌تر می‌کند. هر کدام از شما یک متولی بسیج در مدارس هستید و پیوند خوردن شما و تشکل‌هایتان می‌تواند آینده‌ای درخشان را برای آموزش و همچنین پرورش دانش‌آموزان نسل‌های آینده رقم بزند، همچنان که متولیان بسیج در تاریخ پرافتخار ایران نیز، آینده‌ای در سایه اسلام را برای کشور رقم زدند اما بقیه کار دست نقش آفرینانی مانند شماست که باید راه آنان را ادامه داده و پله‌های موفقیت را در مسیر رشد خود و کشور طی کنید.

احسان رجبیان، معاونت فرهنگی، پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ناحیه ۶ مشهد نیز در این جلسه عنوان کرد: فضای این دوران فضای جنگ شناختی است؛ دشمن در این جنگ با اهتمام به اهداف خود سناریوهای متفاوتی را برای نوجوانان به خصوص دانش آموزان فعال اینچنین حوزه‌هایی به عمل می‌رساند، بنابراین راه حل این مسئله بازگشت قدرتمند نقش‌آفرینی بسیج به خصوص بعد از کرونا در مدارس است؛ همانگونه که تأثیرگذاری این قشر از دانش‌آموزان از گذشته تاکنون روی هم سن و سالانشان به خوبی اثبات شده است باید در حال حاضر هم هسته‌ اصلی بسیج از شما فعالان حوزه‌های مختلف قدرتمند شده و مسیر رشد معنوی و اجتماعی برای دانش آموزان به آسانی هموار شود.

مریم اعلم، مشاور امور بانوان آموزش و پرورش ناحیه ۶ مشهد نیز در این نشست به بیان گزارشاتی از فعالیت‌های امور بانوان در یک سال گذشته پرداخت و همچنین ویژه برنامه‌ها و جشن‌های روز دختر برای دانش‌آموزان به همراه خانواده هایشان را نام برد و افزود: در این جشن‌ غرفه‌هایی اختصاص یافته به هر ناحیه قرار دارد که در غرفه‌ ناحیه ،۶ دانش آموزانی از جمله کارآفرینان و هنرمندان حوزه‌های صنایع دستی و فعالان هنرستان‌های سرتاسر ناحیه در آن نقش آفرینی کرده و محصولات خود را به فروش می‌گذارند.

گفتنی است در پایان این نشست به مناسبت ولادت حضرت معصومه و روز دختر به برگزیدگان و دانش آموزانی که در فعالیت‌های قرآنی صاحب رتبه شدند هدایایی اعطا شد.

دانش آموز خبرنگار: فروغ الزمان چمن‌زاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار