رئیس اداره حراست اداره کل آموزش و پرورش استان:

برگزاری مطلوب امتحانات نهایی به یک موضوع حیاتی و ملی تبدیل شده است

زنجان (پانا) - رئیس اداره حراست اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت تاثیرگذاری 40 درصدی سوابق تحصیلی بر نتایج کنکور سراسری، برگزاری مطلوب امتحانات نهایی را به یک موضوع حیاتی و ملی تبدیل کرده است.

کد مطلب: ۱۳۷۲۱۲۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مطلوب امتحانات نهایی به یک موضوع حیاتی و ملی تبدیل شده است

مهدی ناصر وفا، رئیس اداره حراست اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در جلسه توجیهی امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۲ با اشاره به تاثیر ۴۰ درصدی سوابق تحصیلی در کنکور سراسری سال جاری گفت: تاثیرگذاری سوابق تحصیلی در کنکور، اهمیت برگزاری امتحانات نهایی در صحت و سلامت را دو چندان کرده به نحوی که این موضوع به یک موضوع حیاتی و ملی خصوصا برای وزارت آموزش و پرورش تبدیل شده است.

وفا عنوان کرد: حفاظت از آزمون بر عهده حراست است و در حوزه های زیر ۱۵۰ نفر یک نفر و بالاتر دو نفر مسئول حفاظت از آزمون خواهند بود.

این مقام مسئول با تشریح اقدامات امنیتی آموزش و پرورش در برگزاری امتحانات نهایی، نسبت به رعایت دستورالعمل و آیین نامه های برگزاری امتحانات و مهیا کردن محیطی آرام و بانشاط با ظرفیت تمامی امکانات جهت هرچه بهتر برگزار شدن امتحانات پایانی دانش آموزان تاکید کرد.

وی در ادامه اظهار کرد: والدین و مسئولین نقش و وظایف ویژه ای در ایام امتحانات بر عهده‌ دارند و در صورت انجام وظایف خود به نحو شایسته شاهد موفقیت و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان خواهیم بود.

رئیس ادراه حراست اداره کل آموزش و پرورش استان در پایان تصریح کرد: آموزش و پرورش استان و مسئولین حراست و حفاظت نیز با برنامه‌ریزی و تلاش شبانه‌روزی امنیت حداکثری را در برگزاری امتحانات نهایی به اجرا خواهند گذاشت تا خیال دانش‌آموزان از ضایع شدن حقشان در برگزاری امتحانات نهایی راحت شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار