معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش قم:

تمامی تلاش‌ها برای ارائه بهترین خدمات مشاوره‌ای در آموزش و پرورش است

مشاوره باید با مبانی اسلامی همخوانی داشته باشد

قم (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش قم با تاکید بر اینکه تمامی تلاش‌ها بر ارائه بهترین خدمات در مراکز مشاوره آموزش و پرورش استوار است، گفت باید دقت کرد مشاوره‌ها با مبانی اسلامی همخوانی داشته باشد.

کد مطلب: ۱۳۶۹۱۸۲
لینک کوتاه کپی شد
تمامی تلاش‌ها برای ارائه بهترین خدمات مشاوره‌ای در آموزش و پرورش است

حجت الاسلام محمد امینیان، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم در دیدار مسئولان حوزه پرورشی و امور تربیتی با فتانه داودی رئیس و جمعی از همکاران مرکز مشاوره و خدمات روان‌شناختی قم با تبریک روز مشاوره و روانشناس و ایام هفته معلم، اظهار کرد: در آموزه هاى اسلام به موضوع مشورت و همفکرى اهمیت ویژه اى داده شده است.

وی افزود: حتی به کامل ترین مخلوق الهى یعنى پیامبر گرامى اسلام(ص)، با اینکه نیازى به مشاوره نداشت توصیه شده که در امور عمومى مسلمانان و در مسائل اجتماعى مشورت کند.

امینیان ادامه داد: باید دقت کنیم مشاوره ای که انجام می‌دهیم با مبانی اسلامی همخوانی داشته باشد، فرهنگ غرب چون بر اساس تجربه بوده و است، کلامی که گفته و تجربه ای که بیان می‌شود با گذر زمان دچار تغییر و تحول می شود و اینگونه نمی توان به این کلام تکیه کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همه سعی و تلاش ما در ستاد این بوده که مرکز مشاوره از آرامش و آسایش کافی برخوردار باشد، تا به بهترین نحو خدمات خود را در حوزه مشاوره به دانش آموزان، والدین، فرهنگیان و عموم مردم استان برسانند.

در این دیدار، رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و آسیب های اجتماعی معاونت پرورشی اداره کل به همراه کارشناسان این حوزه حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار