مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

یکی از مهم‌ترین رسالت‌های آموزش و پژوهش، فرهنگ‌سازی‌ است

اصفهان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها و رسالت‌های آموزش و پژوهش، فرهنگ‌سازی‌ است که اگر آموزش و پرورش معانی فرهنگی و قوانین را در جامعه به شیوه‌های مختلف از پایه به دانش‌آموزان و حتی پیش از دبستان ارائه کند مطمئنا در آن جامعه قانون‌مداری خواهد بود.

کد مطلب: ۱۳۶۴۹۹۵
لینک کوتاه کپی شد
یکی از مهم‌ترین رسالت‌های آموزش و پژوهش، فرهنگ‌سازی‌ است

محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در جلسه قضات دادگستری و مدیران آموزش و پرورش نواحی استان اصفهان اظهار کرد: با یاددهی قوانین به نوجوانان و دانش‌آموزان می‌توانیم جامعه سالم تری داشته باشیم‌.

وی افزود: مهمترین راهکار در این باره همکاری و همراهی عناصر مختلف از جمله آموزش و پرورش خانواده‌ و نهادهای دیگر است که آموزش ها را ارائه می دهند و رسیدن به جامعه سالم به این نیاز دارد که این نهادها همکاری متقابل داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در خصوص اجرای طرح های خوب در آموزش و پرورش افزود: این طرح ها از مدارس شروع شده اند، به عنوان مثال طرح بستن کمربند ایمنی که همکار پلیس در سال های گذشته در آموزش و پرورش به خوبی محقق شده است و این طرح چند زیر ساخت دارد که مهمترین آن همگانی بودن است.

وی با اشاره به دو نکته که در بیان لفظ دانش آموزان دقت کنیم و مهارت نه گفتن را به دانش آموزان بیاموزیم، گفت: نباید اجازه دهیم که دشمن از این دو مورد به عنوان یک ابزار استفاده کند. این پیشگیری باعث می شود ما جامعه ایمن تری داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار