راهیابی 32 دانش‌آموز به فینال مسابقات استانی قرآن، عترت و نماز خراسان رضوی

تربت جام (پانا) - محفل انس با قرآن کریم با حضور 32 دانش‌آموز فینالیست مسابقات استانی قرآن، عترت و نماز در هیئت رزمندگان تربت جام برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۶۴۶۶۴
لینک کوتاه کپی شد
راهیابی 32 دانش‌آموز به  فینال مسابقات استانی قرآن، عترت و نماز خراسان رضوی

یدالله دامن پاک جامی، رئیس آموزش و پرورش تربت جام در این مراسم اعلام کرد: آمارها نشان می دهد که دانش آموزان قطب شهید دهقان امسال در مسابقات استانی قرآن و عترت و نماز حضور گسترده ای داشتند و انشالله ما شاهد رشد و پیشرفت قطب شهید دهقان در تمامی زمینه های تربیتی و آموزشی باشیم، محفل انس با قرآن کریم با حضور دانش آموزان برتر و 32 فینالست مسابقات استانی قرآن و عترت و نماز برگزار شد.

حسین اسلامی، امام جمعه شهرستان تربت جام با اشاره به انس گرفتن با قرآن در این مراسم اظهار کرد: برای انس گرفتن با قرآن باید ابتدا با ترجمه قرآن انس گرفت و قطعا انسان با ترجمه قرآن بسیار سریع انس می گیرد، بنابراین انسان به طور فطری زیبایی را دوست دارد و کلام قرآن همه چیز را در کمال زیبایی نقل کرده است.

مهدی عرب، معاون پرورشی و تربیت دینی آموزش و پرورش در گفت‌و‌گو با پانا بیان کرد: «در این مراسم تعدادی از قاریان منتخب شهید دهقان جهت تلاوت آیات کلام الله مجید و انس با قرآن کریم در این محفل حضور پیدا کردند.»

در پایان مراسم از قاریان برتر شهید دهقان و معاونین فرهنگی و روئسا دارلقرآن توسط مسئولین شهرستان تربت جام تجلیل به عمل در آمد.

خبرنگار: محمد غفاریان طوسی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار