پیشرفت ۲۵ درصدی احداث مدرسه اتباع در شبانکاره

بوشهر(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به پیشرفت ۲۵ درصدی احداث مدرسه اتباع در شبانکاره گفت عملیات ساخت این پروژه آموزشی با مشارکت کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان و این مدرسه در زمین اهدا شده توسط خیر نیک‌اندیش، پریوش زنگنه از اهالی روستا خلیفه در مهرماه سال گذشته، شروع شده است.

کد مطلب: ۱۳۶۴۱۶۷
لینک کوتاه کپی شد
پیشرفت ۲۵ درصدی احداث مدرسه اتباع در شبانکاره

علی موحدی صبح امروز در بازدید سرزده از مدرسه در حال ساخت کمیساریای بخش شبانکاره با بیان اینکه این مدرسه در ۱۲ کلاس در زمینی قریب به دو هزار مترمربع در روستای خلیفه از توابع در حال احداث است، گفت: اعتبار در نظر گرفته شده برای این پروژه ۱۴۰ میلیارد ریال است که پیشرفت آن در حال حاضر ۲۵ درصد است.

موحدی ادامه داد: ۶ هزار و ۸۴۷ نفر از دانش‌آموزان اتباع خارجی در مدارس این استان تحصیل می‌کنند و خدمات آموزشی به آن ها ارائه می شود.

وی اضافه کرد: تحصیل دانش‌آموزان غیرایرانی در مدارس شهرستان‌های گناوه، دیلم، بندر ریگ ممنوع است و احداث این مدرسه در این نقطه از اهمیت خاصی برخوردار است که خوشبختانه کلنگ عملیات اجرایی آن در دولت سیزدهم به زمین نشست.

موحدی با اشاره به فرمان رهبری مبنی بر تحصیل همه دانش‌آموزان افغانی در مدارس کشورمان خاطرنشان کرد: سیاست آموزش و پرورش برقراری عدالت آموزشی است و امیدواریم با ساخت این مدرسه، تحصیل دانش آموزان اتباع تسهیل شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار