مدیر آموزش و پرورش ملارد:

شهدا، منشأ اثرهای مثبت معنوی و امیدبخش در زندگی ما هستند

ملارد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ملارد در آیین استقبال از شهید گمنام، شهدا را منشأ اثرهای مثبت معنوی و امیدبخش در زندگی دانست.

کد مطلب: ۱۳۶۲۶۴۹
لینک کوتاه کپی شد
شهدا، منشأ اثرهای مثبت معنوی و امیدبخش در زندگی ما هستند

سعید تیموری‌راد، مدیر آموزش و پرورش ملارد در آیین استقبال از شهید گمنام، ضمن قدردانی از تدارک این مراسم معنوی زیبا بیان کرد: شهدا کسانی هستند که به دلیل مجاهدت در راه خدا، زنده هستند و در نزد خداوند رزق و روزی دارند.

وی ادامه داد: هر شی که منشاء اثر است زنده است و شهدا منشاء اثر هستند و چه بسیار کسانی که با توسل به محضر شهدا، مسیر زندگیشان تغییر کرده و نگاهی مترقی و معنوی پیدا کرده‌اند.

تیموری‌راد افزود: امیدواریم به برکت وجود شهدا، به این نکته واقف باشیم که اگر این عزیزان جان خود را برای آرامش مردم وقف نکرده بودند ما اکنون در آرامش و امنیت زندگی نمی‌کردیم.

این مقام مسئول تأکید کرد: ما در محضر خدا و شهدا مسئول هستیم و لازم است به خود این نکته را یادآوری کنیم که کم‌کاری نکنیم و وظایفی که به ما سپرده شده را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: در این روزگار، دشمنان در پی این هستند که حجاب را خدشه‌دار کنند و ما نباید این اجازه را به آنان بدهیم تا آرمان‌های شهدا ادامه پیدا کند.

در این مراسم، پیکر شهید گمنام ۲۴ ساله که در عملیات خیبر، جزیره مجنون به مقام رفیع شهادت رسیده بود مورد استقبال و بدرقه فرهنگیان آموزش و پرورش ملارد قرار گرفت.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار