همزمان با روز جهانی قدس

مسابقه ساخت «آدمک‌های استکباری» ویژه دانش‌آموزان قمی برگزار می‌شود

دانش‌آموزان در پویش «یک سطل آب تا نابودی اسراییل» شرکت می‌کنند

قم(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم از برگزاری مسابقه ساخت «آدمک‌های استکباری» و پویش دانش‌آموزی «یک سطل آب تا نابودی اسراییل» به مناسبت گرامیداشت روز جهانی قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۶۱۹۴۸
لینک کوتاه کپی شد
مسابقه ساخت «آدمک‌های استکباری» ویژه دانش‌آموزان قمی برگزار می‌شود

حجت الاسلام محمد امینیان، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم در آستانه روز جهانی قدس در گفتگویی اظهار داشت: به منظور شناساندن هرچه بیشتر چهره استکبار و حضور و مشارکت هر چه بهتر و فعال تر دانش آموزان در راهپیمایی روز جهانی قدس، مسابقه ساخت «آدمک‌های استکباری» برگزار می شود.

وی افزود: آثار تهیه شده با محوریت سران جدید و قدیم آمریکا و همچنین سران رژیم اشغالگر قدس در راهپیمایی روز جمعه مورخ 25 فروردین جاری در غرفه آموزش و پرورش واقع در محوطه مصلای قدس دریافت خواهد شد.

امینیان با اشاره به اینکه از هر دانش آموز تنها یک آدمک در مسابقه شرکت داده می‌شود، افزود: دانش‌ آموزان شرکت کننده می‌ توانند با استفاده از وسایل مختلف و یا دور ریختنی، اقدام به ساخت آدمک‌ها و عروسک‌ های مستکبران جهان کرده و مشخصات خود شامل نام و نام خانوادگی، نام مدرسه و شماره تلفن را در پشت آدمک نصب کرده و در مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس با خود حمل کنند.

وی عنوان کرد: آثار برتر که به لحاظ محتوا و شکل ظاهری بیانگر چهره واقعی استکبار بوده و تاثیر گذاری بیشتری داشته باشد با اهدای جوایز تقدیر می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم اضافه کرد: پویش دانش‌آموزی «یک سطل آب تا نابودی اسرائیل» به این مناسبت و در راستای فرمایشات امام خمینی (ره) که فرمودند: «اگر مسلمین مجتمع بودند و هر کدام یک سطل آب به طرف اسرائیل می‌ریختند آن را سیل می‌برد» راه اندازی شده است.

امینیان با ذکر این نکته که در پویش فوق هر دانش آموز در یک کلیپ کوتاه انزجار خود را از رژیم صهیونیستی می‌تواند ابراز کند، عنوان کرد: روش شرکت دانش آموزان در این پویش بدین گونه است که هر کدام با ابزار یا وسایل ساده همچون گچ، کاغذ، رنگ و ... پرچم رژیم صهیونیستی را روی زمین ترسیم و با ریختن یک سطل آب محو می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار