روایت دانش‌آموز خبرنگار پانا از زیارت پرچم متبرک حرم امام رضا (ع) در نمایشگاه قرآن

تهران (پانا) - دانش‌آموز خبرنگار پانا، حس و حال خود را از زیارت پرچم متبرک حرم امام رضا (ع) در نمایشگاه قرآن کریم و حال هوای این اتفاق دلنشین روایت کرد.

کد مطلب: ۱۳۶۰۸۱۲
لینک کوتاه کپی شد
روایت دانش‌آموز خبرنگار پانا از زیارت پرچم متبرک حرم امام رضا (ع) در نمایشگاه قرآن

در پنجمین شب از سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن، در غرفه آموزش و پرورش ایستاده بودم که ناگهان صدایی از پشت آمد و من را جذب خود کرد؛ هنگامی که برگشتم، پرچم سبزرنگ و خوش‌رنگ حرم آقا امام رضا (ع) را دیدم و بغضی گلویم را گرفت.

نمایش و دیدار پرچم زیبای حرم امام رضا (ع) حال و هوای نمایشگاه قرآن کریم را دگرگون کرد و تمامی دل‌های مشتاق، همچون کبوتر به سوی گنبد امام رضا (ع) پر کشیدند. پرچم مطهر امام رضا (ع) همراه با خادمان زیر سایه هشتمین خورشید در نمایشگاه به گردش درآمد و مردم خوشحال شدند.

وقتی که پرچم متبرک را در غرفه آموزش و پرورش به نمایش آوردند، تپش قلبم را حس کردم، دلم بی تاب صحن نورانی مشهد و بی قرار گنبد طلایی مشهد شد. آخرین بار که در مشهد بودم دلم را به فرش های رنگی حرم مطهر امام رضا (ع) گره زدم. امام رضا(ع) نه تنها ضامن آهوها بلکه ضامن قلب ها است.

همانجا با نیم نگاهی حرف‌های دلم را به امام هشتم گفتم؛ چشمان عاشقان آن حضرت پر از اشک شده بود، پر از شوق. از دوست داشتن آن حضرت که از راه دور و طولانی باید حرف دلت را بزنی؛ وقتی پرچم را آوردند همه مردم استقبالی شورانگیز کردند. یکی از خادمان حاضر در نمایشگاه، شاخه‌های نبات را به عنوان تبرک بین مردم توزیع می‌کرد و سعادتی شد تا متبرک حرم مطهر را از خادم امام رضا (ع) بگیرم.

وقتی که به سمت پرچم رفتم احساس کردم روبه روی ضریح ایستادم؛ ضریحی که رنگ آن سبز است و رنگ سبز آن مایه آرامش دل‌هاست. عطر خاصی داشت، حس و حال عجیبی بود. در آن لحظه غنچه ای شکفته بودم که نیاز به نگاهی داشتم که تبدیل به گلی شکفته شوم. امام رضا (ع) به دلم نگاه کرد که افتخار داشتم پرچم مطهر امام هشتم را از نزدیک زیارت کنم.

دانش آموز خبرنگار: زهرا کمالی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار