فرمانده سپاه ناحیه بناب:

هدف دشمن از وارونه کردن ارزش‌های ما، تحمیل ارزش‌های خود است

تبریز (بناب) - فرمانده سپاه ناحیه بناب عنوان کرد هدف دشمن از وارونه کردن ارزش‌های کشور اسلامی ایران، تحمیل ارزش‌های خود است.

کد مطلب: ۱۳۶۰۶۷۷
لینک کوتاه کپی شد
هدف دشمن از وارونه کردن ارزش‌های ما، تحمیل ارزش‌های خود است

سرهنگ پاسدار اصغر اسفندیاری در مراسم ضیافت اطعام علوی مسجد صحرایی بناب با اشاره به مشهود بودن هدف دشمن از اول انقلاب تا به امروز گفت: تضعیف جایگاه ولایت فقیه، ارکان نظام و سازمان های منتسب به ولایت فقیه همچنان از اهداف اصلی دشمن بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه بناب، با اشاره به سخنان امام رضوان الله علیه مبنی بر اینکه پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد اذعان کرد: به برکت رهنمودهای ولایت فقیه امروز ما توانسته ایم در حوزه های مختلف موفق شده و قدرت مان را به تمام دنیا و دشمنان نشان دهیم.

اسفندیاری جنگ شناختی و ترکیبی را پیچیده و خطرناک دانست و گفت: باید جایگاه رهبری را تبیین کرد و در مقابل جنگ شناختی دشمن ایستاد و حقانیت انقلاب اسلامی را نشان داد.

وی مطالعه تاریخ و شناخت جبهه تحریف و تخریب ارزشهای ولایت را ضروری دانست و ادامه داد: شناخت جایگاه و آرمان‌های انقلاب اسلامی ما را در مقابل دشمن مجهز و قدرتمند می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه بناب با اشاره به سخنان رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه شناخت شیوه های دشمنی دشمن از شناخت خود دشمن مهمتر است، اظهار کرد: امروز هدف دشمن از وارونه نشان دادن ارزش های ما از بین بردن این ارزش‌ها و تحمیل ارزش های خود است.

وی افزود: جایی که دشمن به دنبال چندقطبی سازی است وظیفه ما شناخت دیدگاه‌ها و اندیشه های رهبر انقلاب است تا وحدت آفرینی در کشور محقق شود.

سرهنگ پاسدار اسفندیاری در پایان بزرگترین خطر برای نظام اسلامی و ملت بزرگ ایران را جنگ شناختی و ترکیبی دانست و خاطرنشان کرد: برای محقق شدن آرمان‌های انقلاب باید پشت ولایت فقیه باشیم و به وظیفه خود عمل کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار