کارگاه آموزشی ارزشیابی کیفی- توصیفی استان بوشهر برگزار شد
بوشهر (پانا) - کارگاه استانی آموزشی ارزشیابی کیفی- توصیفی به شیوه غیرحضوری و از طریق شبکه شاد و با مشارکت ۸۵۰ آموزگار از سراسر استان بوشهر برگزار شد.

کارگاه استانی آموزشی ارزشیابی کیفی- توصیفی به شیوه غیرحضوری و از طریق شبکه شاد و با مشارکت ۸۵۰ آموزگار از سراسر استان بوشهر برگزار شد.
مدرس استانی دورههای آموزشی ارزشیابی کیفی- توصیفی در این کارگاه گفت: افزایش مشارکت دانشآموز و اولیا در فرابند ارزشیابی، جمعآوری اطلاعات از ابزارهای متنوع از منابع جدید و متنوع، استفاده از نتایج ارزشیابی و سنجش در رفع موانع یادگیری دانشآموز در طول فرایند یاددهی-یادگیری از مهمترین نتایج و فواید ارزشیابی توصیفی کیفی توصیفی است.
افسانه اکبری افزود: آزمونهای عملکردی و مدادکاغذی، فهرست مشاهدات و واقعه نگاری، پوشه کار، تکالیف، پروژه و چک لیست مهمترین ابزارهای سنجش ارزشیابی کیفی- توصیفی است.
وی تاکید کرد: ارزشیابی یکی از مهمترین فعالیتهایی است که در جریان تعلیم و تربیت و به دور از هر گونه شرایط نگران کننده تعلیم و تربیت باید انجام شود که ارزشیابی کیفی- توصیفی این هدف پیگیری میشود.
ارسال دیدگاه