300 امامزاده مازندران مجری طرح ضیافت بهاری هستند

آمل (پانا) - مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در 300 امامزاده استان، گفت 67 امامزاده و مسجد مسیر راه‌های ارتباطی و مواصلاتی مازندران شناسایی شدند.

کد مطلب: ۱۳۵۷۰۴۵
لینک کوتاه کپی شد
300 امامزاده مازندران مجری طرح ضیافت بهاری هستند

حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی در همایش توجیهی طرح ضیافت بهاری و تجلیل از ائمه جماعات و خادمین بقاع متبرکه و مساجد بین راهی مازندران، اظهار کرد: این همایش مهم با حضور همه خادمان و ائمه جماعت مساجد بین راهی و امامزادگان به همراه هیأت‌های امنای مساجد بین راهی برگزار شده است تا شاهد استقبال مطلوب و شایسته از مسافران و گردشگران به این استان باشیم.

حیدری جناسمی با اشاره به توجیه طرح‌های نوروزی و ویژه ماه مبارک رمضان در این همایش، افزود: دغدغه و مشکلات خادمان اماکن و بقاع متبرکه در این نشست شنیده شد تا تصمیمات لازم اتخاذ و اجرایی شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران تصریح کرد: حدود ۳۰۰ امامزاده مازندران برای طرح آرامش بهاری، ضیافت بهاری و برنامه‌های ماه رمضان در تسهیلات نوروزی مشخص شدند تا خدمات دینی، مذهبی، نماز جماعت با حضور ائمه جمعه، برگزاری مراسم شب های قدر و مناسبت های رمضان اجرا شود.

عضو شورای اداری استان مازندران با اشاره به برگزاری طرح نسیم کرامت در نیمه ماه رمضان، برپایی مراسم وفات حضرت خدیجه(س) در دهم ماه رمضان توسط روحانیون، یادآور شد: ۶۷ امامزاده و مسجد مسیر راه‌های ارتباطی و مواصلاتی مازندران به عنوان اماکن مذهبی بین راهی شناسایی شدند همچنین تأکید نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران بر میزبانی شایسته و مطلوب از مسافران در ایام عید نوروز است.

حیدری جناسمی با اشاره به سرکشی و بازدید معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران برای مهیا شده اماکن و بقاع متبرکه برای میزبانی از مردم، زائران و مسافران و خدمات لازم، بیان کرد: مازندران استان مسافرخیز است و میلیون ها نفر هر سال در تعطیلات و روزهای غیرتعطیل راهی امامزادگان می‌شوند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران در پایان گفت: سوئیت‌ها و زائرسراهای سراسر مازندران آماده استقبال از مسافران بوده و اسکان در اماکن متبرکه، سقانفارها، امامزادگان و مساجد بین راهی برای ارائه خدمات مطلوب به مردم و هموطنان در نظر گرفته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار