برادر شهید:

شهدا، مظهر حفاظت از دین و کشور هستند

پاکدشت( پانا )_ برادر شهید دفاع مقدس در پاکدشت، ضمن اشاره به زندگی برادر و خاطرات خود در دوران جبهه جنگ، شهدا را مظهر حفاظت دین و کشور خواند‌.

کد مطلب: ۱۳۵۵۷۶۹
لینک کوتاه کپی شد
شهدا، مظهر حفاظت از دین و کشور هستند

امیر بوربور برادر شهید حسن بوربور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری پانا گفت : « شهید حسن بوربور سال‌های دبیرستان خود را در شهر رشت گذراند و زمانی که بیست ساله بود به صورت داوطلبانه به گروه عملیاتی جندالله پیوست؛ وی در سقز و در جنگ با نیروهای کوموله شرکت کرد و در دی ماه سال 1361 در زمان گلوله باران در سقز به شهادت رسید. »

وی در رابطه با رضایت خانواده نسبت به حضور در جنگ و جبهه شهید بوربور، عنوان کرد : « در هشت سال دفاع مقدس، چهار برادر بودیم؛ فرزندان نورالله بوربور، همگی حتی پدرم به صحنه نبرد رفتیم، در ابتدا برادرم شهید حسن بوربور و بعد ، قاسم، بهروز و من به جنگ رفتیم تا از دین و تمامیت ارضی کشورشان دفاع کنیم. بعد از شهادت حسن، برادرم قاسم نیز در یکی از عملیات ها در اثر ضربه گلوله به سرش به درجه جانبازی رسید. »

امیر بوربور گفت:« خانواده بوربور از ابتدای انقلاب اسلامی در تمامی تظاهرات مردمی علیه شاه بودند تا بتوانند در کنار مردم کشور را از استکبار داخلی نجات دهند.»

وی در ادامه مسئولین را خطاب کرد و گفت:« از مسئولین درخواست میکنم دین، مملکت و معشیت مردم را حفظ کنند و از مردم خواست از صندلی و جایگاه آیت‌الله خامنه‌ای محافظت کنند تا دین و کشور در خطر نباشد.»

خبرنگار دانش‌آموز: ریحانه بختیاری رمضانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار