مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی:

رسالت معلمی باید بر همه مسئولین تعلیم و تربیت نهادینه شده باشد

تبریز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی با بیان این که رسالت معلمی باید بر همه مسئولین تعلیم و تربیت نهادینه شده باشد، بر منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای هرچه بهتر سند تحول بنیادین تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۴۸۹۰۱
لینک کوتاه کپی شد
رسالت معلمی باید بر همه مسئولین تعلیم و تربیت نهادینه شده باشد

حجت الاسلام والمسلمین علی پوررادی در جلسه دیدار معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش با کارکنان ستادی و مدیران مدارس آموزش و پرورش شهرستان بناب, با بیان اینکه رسالت معلمی باید بر همه مسئولین تعلیم و تربیت نهادینه شده باشد، گفت: برنامه ریزی برای رسیدگی به امور معلمین مخصوصا در مناطق کم برخوردار هدف گذاری شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان توجه اقشار فرهنگیان به موضوع جهاد تبیین را یادآور شده و افزود: فرمایشات مقام معظم رهبری در این خصوص از بطن سند تحول بنیادین استخراج شده و ضرورت توجه بیشتر و دقیق تر را دارد.

حجت الاسلام والمسلمین رضا باقری بنابی نیز در این جلسه به تراکم مدارس ابتدایی منطقه اشاره کرده و ادامه داد: متاسفانه کمبود نیروی انسانی و تدریس معاونین در مدارس شهرستان بناب کیفیت آموزشی را با افت مواجه کرده است.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی نیاز اساسی به مشاوران مدارس در مقاطع مختلف تحصیلی را متذکر شده و گفت: پرداخت حقوق نیروهای خرید خدمات آموزشی در حال پیگیری است و برای داشتن آموزش و پرورش مطلوب نیاز به رسیدگی فوری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار