رئیس کمیسیون آموزش مجلس:

کسب قبولی در آزمون کنکور با تلاش میسر خواهد شد

بهارستان یک(پانا) - رئیس کمیسیون آموزش مجلس، تلاش را محور اصلی رسیدن به کسب قبولی، در آزمون کنکور دانست.

کد مطلب: ۱۳۴۵۲۳۹
لینک کوتاه کپی شد
کسب قبولی در آزمون کنکور با تلاش میسر خواهد شد

همایش اردوی علمی در محلات کم‌برخوردار مناطق مختلف کشور با حضور علی آقا‌محمدی قائم مقام وزیر کشور، علیرضا منادی رئیس کمیسیون آموزش مجلس، عبداللّٰه نوحی فرماندار شهرستان بهارستان و سایر مسئولین شهرستانی در سالن شهید مطهری برگزار شد.

علیرضا منادی رئیس کمیسیون آموزش مجلس، در سخنانی با اشاره به تغییرات اخیر کنکور، اظهار کرد: در کنکور امسال و سال‌های آینده، معدل سال یازدهم و دوازدهم دانش‌آموزان، بسیار مهم است و تاثیر ۶۰ درصدی در نتایج کنکور خواهد داشت که دانش‌آموزان کشور ما لازم است از همین الآن در جهت پیشرفت خود در روند تحصیلی و آزمون کنکور تلاش کنند، تا بهترین نتایج را کسب کنند و کسب نمرهٔ قبولی در آزمون کنکور تنها با تلاش میسر خواهد شد.

در ادامه این همایش عبداللّٰه نوحی فرماندار شهرستان بهارستان، گفت: خداوند را شاکر هستیم که شهرستان بهارستان، از تراکم جمعیت فراوانی برخوردار است و تعداد دانش‌آموزان شهرستان بهارستان نیز بسیار بالا است و این امر برای ما فرصتی در نظر گرفته می‌شود که شخص رئیس جمهور هم در زمان بازدید از شهرستان، بر آن تاکید کردند و امیدوار هستیم با همت و همکاری مسئولین ذی‌ربط، زمینه‌ساز موفقیت آنان شویم.

همچنین دکتر مریم سعدی، طراح و برنامه‌ریز دبیرستان ماندگار البرز در این مراسم، خاطرنشان کرد: زن با منشا تحول، زن با صبر زینبی و زن با وجود سرشار از آگاهی، آینده‌ساز ما است و با اتکا به دانش بانوان برتر کشور که زمینه ساز پیشرفت کشور هستند، امروز اینجا هستیم تا با اجرای طرح اردوی علمی محلات کم برخوردار، تمام دانش‌آموزان بتوانند بدون در نظر گرفتن مادیات و فاصله طبقاتی از کلاس‌های کنکور بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: هرروزه کلاس‌های رایگان کنکور در دبیرستان ماندگار البرز، از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۹ برگزار خواهد شد که امیدوار هستیم تا مثمر ثمر باقی شود.

در پایان این همایش از گروه جهادی ستاد توانمند‌سازی شهرستان بهارستان ناحیه یک، جهت قدردانی از زحمات آنان، تقدیر و تشکر شد.

خبرنگار دانش آموز: محدثه قبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار