مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی در آیین افتتاح ۱۱۰۰ پروژه ملی:

مسئولیت خادمان تعلیم و تربیت در قبال ملت بیشتر است

تبریز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی در آیین افتتاح سه پروژه آموزشی شهرستان میانه همزمان با ۱۱۰۰ پروژه ملی، مسئولیت خادمان تعلیم و تربیت را در قبال ملت بیشتر دانست.

کد مطلب: ۱۳۴۳۸۲۷
لینک کوتاه کپی شد
مسئولیت خادمان تعلیم و تربیت در قبال ملت بیشتر است

حجت الاسلام و المسلمین علی پوررادی در این مراسم گفت: خیرینی که در امر خیرخواهانه مدرسه سازی فعالیت دارند، به قدری درجه و منزلتشان والاست که زبان آدمی از تقدیر و تشکر آنان قاصر است، زیرا این چنین انسان‌هایی وارسته اجر و پاداش کارشان را از خداوند متعال دریافت می‌کنند و هم در دنیا و هم در آخرت دارای عزت و عظمت هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اظهار کرد: ملت غیور و بصیر ایران سرفراز لایق خدمت های بی اندازه هستند و همه مسندنشینان به ویژه آنهایی که در جامعه تعلیم و تربیت صاحب پست و مقام هستند در برابر این ملت، دانش آموزان و جامعه فرهنگیان مسئولیت بیشتری دارند.

این مقام مسئول اذعان کرد: اگر شأن، منزلت و کرامت فرهنگیان در جامعه به معنای واقعی حفظ شود قطعا مشکلات جامعه رفع خواهد شد.

وی ادامه داد: هرچند در جامعه امروزی و نوشتار سازمانی ابتدا تعلیم و بعد تربیت نوشته می‌شود، ولی در قرآن تزکیه مقدم بر تعلیم آورده شده است، زیرا سرانجام و هدف تمام محتواهای کتب درسی رسیدن انسان به کمال انسانیت بوده که آن نیز در مجموعه تربیت قرار دارد.

پوررادی با اشاره به دستاوردهای انقلاب افزود: اگرچه گاهی اعتراضاتی به جا و نابجا در خصوص دستاوردها و کیفیت انجام امور در این ۴۴ سال جمهوری اسلامی ایران داشتیم ولی اگر از روی انصاف برخورد کنیم به درجات ، مراحل و امکانات بزرگی نیز دست یافتیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز در دنیا سربلند هستیم، با علاقه به ایرانی بودن خود می بالیم و دهه فجر خود را با افتخار گرامی میداریم ، به سبب همین دستاوردها و افتخارات قابل تامل این نظام است که همه اینها را مدیون خون شهدا و جانبازان و خانواده های گرانقدر آنها هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار