برگزاری دومین دوره طرح آموزش «هنر برای همه» در شهرستان زیرکوه

بیرجند (پانا) - معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری دومین دوره طرح «آموزش هنر برای همه» در چهار رشته گرافیک، عکاسی، عروسک‌سازی و موسیقی دوتار در شهرستان زیرکوه خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۴۳۲۵۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دومین دوره طرح آموزش «هنر برای همه» در شهرستان زیرکوه

سید علی زمزم با اعلام این خبر گفت: در راستای تداوم تلاش‌های صورت گرفته و با عنایت به شکل‌گیری قرارگاه محرومیت زدایی فرهنگی و هنری ویژه مناطق محروم، کم برخوردار و مرزی دوره های آموزش هنر با عنوان "هنر برای همه" در چهار رشته گرافیک، عکاسی، عروسک سازی و موسیقی دوتار در شهرستان زیرکوه برگزار می شود.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه این طرح با هدف دستیابی به توسعه اقتصاد هنر، کسب و کارهای فرهنگی و هنری و صیانت از هنرهای ملی، بومی و محلی به صورت آموزش رایگان برای دومین بار در شهرستان زیرکوه برگزار می گردد، افزود: در این دوره از طرح، برای بالا بردن کیفیت آموزش با بهره گیری از اساتید استانی، پذیرش هنرجویان به صورت حضوری در این شهرستان برگزار می شود.

گفتنی است؛ دوره های آموزش گرافیک و عکاسی با تدریس وحید فنودی کارشناس ارشد پژوهش هنر و مدرس دانشگاه از 8 بهمن ماه جاری آغاز و به زودی کلاس های آموزشی در دو رشته دیگر نیز تشکیل و برای هنرجویانی که دوره های سطح مقدماتی و پیشرفته را با موفقیت سپری کنند، مدرک گواهی معتبر ایسکو صادرخواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار