فردا؛ چهارشنبه مدارس برخی مقاطع زنجان غیرحضوری است

امتحانات مقاطع متوسطه طبق برنامه پیگیری می‌شود

زنجان ( پانا)-با توجه به برودت شدید هوا و به منظور صرفه‌جویی در مصرف حامل‌های انرژی مدارس برخی مقاطع استان زنجان به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود .

کد مطلب: ۱۳۳۸۰۰۳
لینک کوتاه کپی شد
فردا؛ چهارشنبه مدارس برخی مقاطع زنجان غیرحضوری است

شامگاه دوشنبه بارش برف در نقاط مختلف استان برخی مناطق زنجان را سفیدپوش کرد که با ورود توده هوای سرد،سرما و برودت شدید دمای هوای سرتاسر استان را به زیر صفر کشانده و باعث یخ زدگی معابر شد.

از سوی دیگر گزارش ها حاکی از اوج گرفتن مصرف گاز در سطح استان است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان ،بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران استان، با توجه به برودت شدید هوا و به منظورصرفه‌جویی در مصرف حامل‌های انرژی فردا چهارشنبه ۲۱ دی‌ماه، تمامی کودکستان های دوره اول و دوم ( مهدکودک و پیش دبستانی ها ) و مدارس دوره ابتدایی در استان زنجان، شیفت صبح و بعدازظهر به صورت غیر حضوری و در بستر شبکه شاد پیگیری خواهد شد.

در ادامه این اطلاعیه به امتحانات نوبت اول مقاطع متوسطه اشاره شده و بیان می شود :مدارس مقطع اول و دوم متوسطه استان، که در روزهای چهارشنبه 21 دی ماه و پنجشنبه 22 دی ماه امتحان دارند تعطیل نبوده و امتحانات بدون تغییر و طبق برنامه قبلی برگزار خواهد شد.

ضروری است مدیران مدارس ابتدایی، با توجه به عدم فعالیت آموزشگاه ها در روز چهارشنبه 21 دی ماه، نسبت به کاهش درجه حرارت موتور خانه های مدارس اهتمام جدی را به عمل آورند.

گفتنی است ،فعالیت ادارات استان زنجان فردا چهارشنبه 21 دی ماه صبح با ۲ ساعت تاخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد.

همچنین روز پنج‌شنبه ۲۲ دی‌ماه همه ادارات استان زنجان به جز دستگاه‌های خدمات‌رسان، بانک‌ها و امدادرسان تعطیل اعلام شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار