فعالیت‌های متفاوت دختران دهه هشتادی در قم

قم(پانا)- جمعی از دختران دهه هشتادی در قم با انجام برخی فعالیت‌های متفاوت فرهنگی در سطح شهر به تبلیغ مستقیم و بدون واسطه مسائل ارزشی و جلوگیری از هنجارشکنی‌ها پرداختند.

کد مطلب: ۱۳۳۷۷۷۹
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت‌های متفاوت دختران دهه هشتادی در قم

جمعی از دختران دانشجو، حوزوی و دانش آموز دهه هشتادی سرای راهبردی «نورهان» به عنوان یک مجموعه خودجوش فرهنگی، با اجرای برنامه هایی همچون برپایی موکب در خیابان شهدای قم، اقدام به تبلیغ چهره به چهره پیرامون حجاب کردند.

این کنشگری فرهنگی که با ابتکار دختران دهه هشتادی هیات شهید گمنام صورت گرفت، با تکریم مادران دو شهید امنیت اخیر، شهیدان زاهدلویی و مختارزاده که در غرفه ها حضور یافتند همراه شد و طعم متفاوت و لحظات ماندگاری را برای مخاطبین و کنشگران جوان عرصه فرهنگ ثبت و خلق کرد.

حرکت فرهنگی فوق همچنین کاملا دخترانه و متفاوت، با تعاملات چهره به چهره خانم ها، تقدیم هدیه و گل به بانوان رهگذر و بازدیدکننده و همچنین پذیرایی مختصری برای عموم مردم همراه بود.

از دیگر فعالیت های جدی این حرکت خودجوش فرهنگی، فراهم کردن غرفه پاسخگویی و مشاوره توسط اساتید برجسته حوزه و دانشگاه بود که برای مواجهه اقناعی با گره های ذهنی نوجوان و جوانان پرسشگر امروز ترتیب داده شده بود.

گروه فوق در ادامه فعالیت های فرهنگی خود آمادگی کامل جهت ارتباط بدون نویز و پارازیت و به اصطلاح چهره به چهره جهت پاسخگویی به تقاطع های سخت فکری و اعتقادی و همچنین پاسخ به شبهات روز در پاتوق ها گعده ها و تریبون های دخترانه را دارد و از تمامی علاقمندان دعوت کرده است با آدرس های: @DrME90 و @zeinta_rah5960 و #سرای_راهبردی_نورهان و https://yun.ir/norhan در فضای مجازی ارتباط برقرار نمایند.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار