کارشناس مسئول تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری :

گسترش فعالیت‌های ورزشی در ناحیه دو شهرری، با اجرای طرح شهید خرازی

شهرری(پانا) - کارشناس مسئول تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری، از اجرای طرح شهید خرازی در 2 فضای ورزشی با هدف گسترش فعالیت‌های ورزشی، خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۳۷۰۹۲
لینک کوتاه کپی شد
گسترش فعالیت‌های ورزشی در ناحیه دو شهرری، با اجرای طرح شهید خرازی

مهدی طاهری کارشناس مسئول تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری با حضور در سالن ورزشی سوم خرداد ضمن تقدیر از پدرانی که در این طرح دانش آموزان خود را همراهی می ‌کنند گفت : آزادسازی مجموعه‌های ورزشی برای بهره‌مندی دانش‌آموزان و خانواده‌ها در قالب طرح شهید خرازی در ناحیه اجرایی شده است.

طاهری افزود: در طرح شهید خرازی فضا‌های ورزشی آموزش و پرورش روز‌های پنجشنبه و جمعه بصورت رایگان در اختیار مدارس برای حضور دانش‌آموزان به همراه اولیاء قرار می‌گیرد. این طرح جهت غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان، ایجاد نشاط و شادابی و امیدآفرینی در خانواده‌ها و توسعه و ترویج ورزش همگانی، دسترسی به فضا‌های ورزشی تسهیل و اجرا شده است.

این مقام مسئول همچنین تصریح کرد: این طرح ویژه دانش آموزان با محوریت خانواده و ارتقای سلامت خانواده است، که بازی‌های بومی محلی و گروهی ویژه مادران و دختران و همچنین پدران و پسران در قالب آن در دستور کار قرار دارد.

طاهری خاطرنشان کرد: فعالیت‌های ورزشی و تربیت بدنی زمینه مناسبی نیز برای تقویت مهارت‌های اجتماعی و ارتباطی دانش آموزان است و موجب ارتقا سلامت جسمی و روحی دانش آموزان می‌شود.
وی یادآور شد: این طرح روز‌های پنجشنبه از ساعت ۹ تا ۱۲ ویژه مادران و دختران و روز‌های جمعه از ساعت ۹ تا ۱۲ ویژه پدران و پسران است و تا پایان سال تحصیلی ادامه دارد.


خبرنگار: مهدی ذوالفقاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار