مسئول مجامع تخصصی فرهنگیان جوان فارس:

موفقیت‌های جوانان در حوزه تعلیم و تربیت،به‌دلیل گذر از مدیریت سنتی و نگاه نو است

شیراز (پانا) - رییس سازمان دانش‌آموزی فارس، موفقیت‌های به دست آمده در حوزه جوانان را ناشی از گذر از مدیریت سنتی و نگاه نو به سیستم تعلیم و تربیت مبتنی بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، نقشه مهندسی فرهنگی و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی دانست.

کد مطلب: ۱۳۳۵۴۷۹
لینک کوتاه کپی شد
موفقیت‌های جوانان در حوزه تعلیم و تربیت،به‌دلیل گذر از مدیریت سنتی و نگاه نو است

مسئول مجامع تخصصی فرهنگیان جوان فارس عنوان کرد: تجربه استفاده جوانان در دولت نشان داد که جوان متخصص، مومن و انقلابی با نگاه نو نه تنها برای سیستم اداری هزینه ندارد که نگاه نوین جوانان و نزدیکی به دغدغه‌های دانش‌آموزی، بن بست‌های بسیاری را از بین برد و موفقیت‌های بسیاری را برای دولت در یک سال گذشته در آموزش و پرورش به همراه داشته است.

مرتضی کریمی اظهار کرد: معتقدیم معلمان جوان افسران سپاه پیشرفت هستند و اگر می‌خواهیم‌ سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به صورت کامل اجرایی شود باید به فرهنگیان جوان متخصص و انقلابی اعتماد کنیم و راه را برای مدیریت نو در سیستم تعلیم و تربیت هموارتر کنیم.

وی افزود: ایران قوی در گام دوم انقلاب اسلامی‌‌ با آموزش و پرورش قوی ساخته خواهد شد و آموزش و پرورش قوی نیز با فرهنگیان جوان متخصص، متعهد و انقلابی ساخته خواهد ‌شد.

رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس، با ارائه گزارش از عملکرد یک ساله جوانان در مسئولیت‌های مختلف مرتبط با حوزه تعلیم و تربیت از جمله برگزاری اردوهای هویتی تخصصی دانش‌آموزی، دوره‌های تخصصی مبتنی بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ویژه فرهنگیان جوان، برپایی کارگروه‌های محتوایی، میزگردهای تولید ایده، تولید محتواهای رسانه‌ای در قالب مدرسه فضای مجازی، اردوهای فکری ویژه مربیان جوان پرورشی و.. موفقیت‌های به دست آمده در این حوزه را ناشی از گذر از مدیریت سنتی و نگاه نو به سیستم تعلیم و تربیت مبتنی بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، نقشه مهندسی فرهنگی و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی دانست.

کریمی، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص توجه به شهید سلیمانی به عنوان یک مکتب و مدرسه و اینکه در مکتب حاج قاسم جوان متخصص، مومن و انقلابی دارای جایگاه ارزشمندی است، گفت: شهید سلیمانی در روزهای سختی که همگان سوریه و عراق را از دست رفته قلمداد می‌کردند نشان داد با اعتماد به جوانان و تشکیل هسته‌های فرماندهی جوان در سوریه و عراق، گره‌های کور قابل باز شدن است.

وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه سالگرد شهادت شهید سلیمانی افزود: مقام معظم رهبری بارها فرمودند باید به جوان انقلابی اعتماد کرد و در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی صراحتا خطاب به جوانان می‌فرمایند که شانه های خود را زیر بار مسئولیت بدهید.

کریمی ادامه داد: جوانان استان فارس تکلیف گرایانه آماده نقش آفرینی در صف و ستاد جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار