امام جمعه شهرستان اسلامشهر:

نسل جوان ما، امید دشمنان را ناامید خواهند کرد

اسلامشهر(پانا) - امام جمعه شهرستان اسلامشهر در جریان برگزاری خطبه‌های نماز جمعه و مراسم راهپیمایی ۹دی گفت نسل جوان سرمایه‌های کشور هستند و ملت ایران امید دشمنان را ناامید خواهند کرد.

کد مطلب: ۱۳۳۵۰۶۱
لینک کوتاه کپی شد
نسل جوان ما، امید دشمنان را ناامید خواهند کرد

حجت الاسلام محمدباقر برقراری، امام جمعه شهرستان اسلامشهر در جریان برگزاری خطبه‌های نماز جمعه و مراسم راهپیمایی ۹دی در سخنانی با دعوت همگان به رعایت تقوای الهی، گرامیداشت نهم دی و سالروز شهادت سلیمانی اظهار کرد: انسان مومن در صورت رسیدن به کمال می‌بایست بصیرت نیز داشته باشد و با بصیرت می‌توان دوست را از دشمن و فتنه را از حقیقت تشخیص داد.

وی در ادامه بیان کرد: ملت ایران دارای بصیرت و آگاهی است و در ٩دی ۱۳۸۸ بساط فتنه و فتنه‌گران را برچید و اکنون نیز می‌دانند که سران فتنه فقط خوب شعار می‌دهند.

حجت الاسلام برقراری تصریح کرد: برای رسیدن به موفقیت‌های بزرگ می‌بایست سختی‌ها را تحمل کرد و ادامه داد، نسل جوان ما سرمایه‌های کشور هستند و دشمنان را ناامید خواهند کرد.

وی با اشاره به مراسم تشییع پیکرهای مطهر ۴۰۰ شهید گمنام در استان‌های مختلف کشور حضور مردم را نوعی رفراندوم تأیید مجدد نظام اسلامی برشمرد.

پس از برگزاری مراسم نماز جمعه مردم شهرستان اسلامشهر از مصلی نماز جمعه تا آستان مقدس امامزاده عقیل(ع) راهپیمایی 9دی را برگزار کردند و سپس در آستان مقدس امامزاده عقیل(ع) به سخنان امام جمعه شهرستان گوش فرا دادند.

در این مراسم قطعنامه راهپیمایی ۹دی قرائت شد و در بندهایی از آن بر حمایت از ولایت فقیه، برخورد با اغتشاشگران و ضرورت رسیدگی به وضعیت اقتصادی مردم تأکید شد.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار