امام‌جمعه رودهن:

زنان در تثبیت و تداوم انقلاب اسلامی نقشی اثرگذار و حیاتی داشته‌اند

رودهن(پانا) - امام جمعه رودهن در مراسم گرامیداشت دهه بصیرت و اجتماع فاطمی ویژه خواهران در رودهن، اعلام کرد، زنان در تثبیت و تداوم انقلاب اسلامی همواره نقش پررنگ، اثرگذار و حیاتی داشته‌اند.

کد مطلب: ۱۳۳۴۷۱۴
لینک کوتاه کپی شد
زنان در تثبیت و تداوم انقلاب اسلامی  نقشی اثرگذار و حیاتی داشته‌اند

مراسم گرامیداشت دهه بصیرت و اجتماع بزرگ فاطمی ویژه خواهران با حضور حجت الاسلام سیدمحمد حسینی امام جمعه بخش رودهن، عبدالوهاب امیری بخشدار رودهن، سروان غلامرضا پورنجفی جانشین سپاه دماوند و سروان صالح پاوندی فرمانده سپاه بخش رودهن در مسجد انصارالحسین(ع) شهر رودهن برگزار شد.

حجت الاسلام سیدمحمد حسینی امام جمعه رودهن در این مراسم بیان کرد: زنان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش موثر و پررنگ داشتند، یکی از مهم‌ترین افتخارات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران، هویت‌بخشی به زنان است که توانسته‌اند با اتکا به نفس و توانمندی‌های خود در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی بدرخشند.

وی افزود: زنان نه تنها در پیروزی انقلاب اسلامی سهم بزرگی ایفا کردند، بلکه در تثبیت نظام جمهوری اسلامی و تداوم انقلاب اسلامی حرف نخست را زدند و با حضور در صحنه انقلاب اسلامی، توطئه‌های دشمنان را در عرصه‌های گوناگون فرهنگی، نظامی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی نقش بر آب کردند.

در ادامه حسینی اظهار کرد: حضرت علی(ع) نقش زنان را در کانون خانواده به عنوان یک جهاد فى سبیل الله برشمرده است، زن مسلمان از یک سو وظیفۀ مادری و از سوی دیگر وظیفۀ همسری را بر عهده دارد، مهم ترین وظیفه مادر در خانواده تربیت کودکان است.

لازم به ذکر است میهمان ویژه این مراسم جانباز مدافع حرم امیرحسین حاجی نصیری بود.

دانش‌آموز: فاطمه عمادی نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار