برگزاری اولین جشنواره فرهنگی پژوهشی آرمان در استان چهارمحال و بختیاری

فارسان (پانا) - اولین جشنواره فرهنگی پژوهشی آرمان به همت معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۳۲۹۸۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اولین جشنواره فرهنگی پژوهشی آرمان در استان چهارمحال و بختیاری

این جشنواره با هدف پاسداشت هویت ایرانی اسلامی، تقویت باورها و ارزش ها، هدایت استعدادهای برتر در حوزه هنر و ادبیات در بستر فضای مجازی برای همه دانش آموزان استان چهارمحال و بختیاری در تمامی مقاطع تحصیلی در حال برگزاری است.

دانش آموزان می توانند در رابطه با موضوعاتی همچون تاثیر مخرب شبکه های ماهواره ای بر اتحاد و پیشرفت کشور، نقش آمریکا و هم پیمانان در ایجاد ناامنی کشور، بصیرت دانش آموزی رمز موفقیت مقابل دشمنان، تلاش و همدلی برای آینده ای درخشان و پرامید، عزت ملی و هویت ایرانی و استقلال و اقتدار در پرتو ولایت، تولید محتوا کنند و آثار خود را لغایت تا ۱۰ بهمن ماه به نشانی رایانامه ای frzangantyzhwshan.buroojen@gmail.com ارسال کنند.

گفتنی است برای شرکت در این جشنواره، دانش آموزان ابتدایی می بایست در قالب نقاشی، کاریکاتور، عکس؛ دانش آموزان متوسطه اول در قالب اینفوگرافی، شعر، پوستر و دانش آموزان متوسطه دوم در قالب انیمیشن، فیلم کوتاه، اینفوگرافی و یا شعر آثار خود را تولید کنند.

دانش آموز خبرنگار: حکیمه علیخانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار