با برنامهریزی مناسب به دنبال ارتقای کمی و کیفی مدارس کم برخوردار باشیم
تهران ( پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۹ا عنوان کرد باید با برنامه ریزی متناسب و همه جانبه، به دنبال ارتقای کمی و کیفی مدارس محروم و کم برخوردار به ویژه در نقاط روستایی منطقه باشیم.
به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه ۱۹ شهر تهران؛ حبیب اله قربانی مهر در جلسه مدیران مدارس شاهد ضمن ارائه گزارش عملکرد مدارس شاهد و افتخارات و رتبه های کسب شده توسط ۶ مدرسه شاهد منطقه اظهار کرد: رتبه ها و افتخارات کسب شده در سطح کشوری، استانی و منطقه ای نشان دهنده کیفیت بالای خدمات آموزشی، پرورشی و تربیتی مدارس شاهد است.
قربانی مهر، گفت: نخبه پروری صرف، منجر به ایجاد تصور نادرست از عملکرد آموزش و پرورش می شود
وی با اشاره به خواستگاه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تاکید کرد: در سطح مدارس شاهد به دنبال نگاه متوازن و تمام ساحتی در تدوین برنامه های عملیاتی هستیم.
ایشان با اشاره به موضوع عدالت آموزشی و تربیتی ادامه داد: ما باید هم به نخبگان توجه داشته باشیم و هم به استعدادهای متوسط و رو به پایین.
قربانی مهر تاکید کرد: گاهی اوقات منشا برخی از عقب ماندگی ها و پسرفت ها، تکیه بیش از حد بر تعداد محدودی نخبه در کشور است که منجر به ایجاد تصور و بزرگنمایی نادرست از عملکرد آموزش و پرورش می شود.
مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۹ افزود: باید با برنامه ریزی متناسب و همه جانبه، به دنبال ارتقای کمی و کیفی مدارس محروم و کم برخوردار به ویژه در نقاط روستایی منطقه باشیم.
ارسال دیدگاه