استاندار زنجان:

مدیران برای رضایت‌مندی مردم تلاش کنند

زنجان (پانا) - استاندار زنجان گفت مقاومت در برابر سلطه‌گران یعنی هر کس در هر جایگاهی باید بهترین اقدامات را انجام دهد و نسبت به رضایت‌مندی مردم تلاش کند.

کد مطلب: ۱۳۲۱۵۳۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیران برای رضایت‌مندی مردم تلاش کنند

محسن افشارچی امروز در جلسه شورای اداری استان زنجان اظهار کرد: دنیا به 2 باشگاه سلطه‌گران و سلطه‌پذیران تقسیم شده است.

وی خاطرنشان کرد: سلطه‌گران همواره در طول تاریخ بوده‌اند و فقط چهره خود را عوض کرده‌اند و قرآن کریم از سلطه‌گران به عنوان طاغوت، یاد می‌کند و می‌فرماید در برابر طواغیت بایستید.

افشارچی با بیان اینکه خیلی از کشورها تلاش می‌کنند که از سلطه‌پذیری خارج شده و به یک کشور سلطه‌گر تبدیل شوند، افزود: لبه درگیری در این فضا حوزه اقتصادی است و کشورها برای خروج از سلطه‌پذیری، خود را از لحاظ اقتصادی تقویت می‌کنند.

وی با بیان اینکه ایران، جزء کشورهایی است که بالاترین منابع معدنی و زیرزمینی را دارد، ادامه داد: تمام تلاش سلطه این است که به این منابع دست یابد که در این مسیر از دوگانگی‌های پیشرفت و توقف، ابتکار و تقلید، استقلال و وابستگی و استفاده می‌کند.

استاندار زنجان گفت: جمهوری اسلامی ایران بیش از 43 سال است که تلاش می‌کند تا از باشگاه سلطه‌پذیران خارج شود و شاخص‌هایی نظیر دانشگاه‌ها و مراکز علمی، اقتصاد و... این را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه جنس حرکت ایران در این مسیر، متفاوت است، ابراز کرد: جنس حرکت ما اقتصادی نیست بلکه معنویت و عدالت است و به همین دلیل اتفاقاتی می‌افتد که با اصل انچه که نظام سلطه می‌خواهد متناسب نیست.

افشارچی بیان کرد: منادی ما معنویت و عدالت است و به همین دلیل درگیری تمدنی بین ما و نظام سلطه وجود دارد و این درگیری در لبه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی و کارآمدی نظام است.

استاندار زنجان با بیان اینکه مدیران و مسئولان، لبه کارآمدی نظام هستند، گفت: ما مدیران و مسئولان اگر درست کار کنیم، خاکریز را محکم نگه داشته‌ایم وگرنه جوانانی را در کف خیابان‌ها خواهیم دید که از ما ناراضی هستند.

وی با بیان اینکه دشمن در زمینه کارآمدی نظام از ابزارهای تحریم و رسانه استفاده می‌کند، خاطرنشان کرد: دشمن برای ایجاد جتگ ترکیبی از تمام این ابزارها استفاده می‌کند یعنی از هر لحاظ می‌خواهد جنگ شناختی راه بیندازد تا تشخیص ما از بین برود.

افشارچی با بیان اینکه جوهره نظام جمهوری اسلامی به‌صورتی شکل گرفته که به سمتی حرکت می‌کند که نظم جهانی دیگری می‌آید، تصریح کرد: اقدامات و پیشرفت‌های طی یک سال گذشته کشور باعث فشارهای امروز دشمن شده است.

وی با بیان اینکه مقاومت یعنی هر کس در هر جایگاهی باید بهترین اقدامات را انجام داده و نسبت به رضایتمندی مردم تلاش کند، افزود: برخی معضلات و مشکلات با اقدامات خیلی ساده، قابل حل است و نارضایتی‌ها در این مسیر را با گفت‌وگو باید حل کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار